skåning Skrevet August 18, 2007 Rapporter Skrevet August 18, 2007 hey.. nu er det sådan at jeg ska flytte til danmark, men må ikke tage mine söde små grönne med.. de tilader helt enkelt ikke krybdyr. såååå im wondering hvis der er nogen der kunne tänke sig at adoptere dem? pröver tilföje billede så i kan se hvor söde og nuttede de er.. de er bare verden södeste og dejligeste små grönne nogle.. (kommer til at savne dem mega meget) by the way er det en dreng og en pige..
MC Manden Besvaret August 18, 2007 Rapporter Besvaret August 18, 2007 hey.. nu er det sådan at jeg ska flytte til danmark, men må ikke tage mine söde små grönne med.. de tilader helt enkelt ikke krybdyr. såååå im wondering hvis der er nogen der kunne tänke sig at adoptere dem? pröver tilföje billede så i kan se hvor söde og nuttede de er.. de er bare verden södeste og dejligeste små grönne nogle.. (kommer til at savne dem mega meget) by the way er det en dreng og en pige.. Øj, hvor er de fine ... Har du også et terrerrie ? Jeg har tidligere haft grønne leguaner :o)
skåning Besvaret August 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 18, 2007 jo de har terrarie og alt andet der skal til, uv-lampe, varmelampe (hvis det nu hedder det) og et täppe som giver dem varme..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu