kennet86 Skrevet August 19, 2007 Rapporter Skrevet August 19, 2007 Hej. Jeg har købt en bil i DK fabriksny. så godt så langt. nu er det sådan at nogle ting skal monteres i DK da de simpelthen ikke levere det fra fabrikken. der er bla. tale om en læder kabine og nogle fælge. når jeg impotere bilen til sverige så skal jeg self. betale den moms som man nu skal. (er det ikke 25% eller hvor meger er det?). men hvad og hvor meget skal jeg betale moms af? skal jeg betale moms af min læder kabine og fælge, selv om de bliver monteret af et andet firma i DK end den forhandler jeg har købt bilen ved?, alt. skal jeg så have en seperat kvitt. på læder og alu? der bliver jo betalt moms af dette i DK?.. men ikke af bilen?. eller skal jeg undlade at betale momsen i DK på læder og fælge og gøre det i SE? eller hvordan og hvorledes?
thomas_lund Besvaret August 19, 2007 Rapporter Besvaret August 19, 2007 Som med en masse andet, så gælder der vel EU regler her også. Så hvis du har betalt moms for en vare i et andet medlemsland, så skal du ikke betale moms for samme vare en gang til. Så få en separat kvittering - ville jeg mene,
splint Besvaret August 19, 2007 Rapporter Besvaret August 19, 2007 Du skal betale moms af bilens indkøbspris. Så sørg for at evt. al ekstraudstyr kommer på en seperat regning.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu