Jump to content

www.under6sek.dk

Recommended Posts

Besvaret

Biler til mig...

Jeg vil iøvrigt gætte på jeg kan få 4-5 motorcykler der er hurtigere end din bil... Til samme beløb som du har betalt for din bil... Got my point ?
Nope - jeg ér ikke til bikes ;) (men ved se'fø'li' hvad du tænker på)
Det er iøvrigt også de færreste der kan køre deres biler så hurtigt som fabrikken oplyser. En stor del af afhænger jo af reaktionstiden
Nope, tiptronic og antispin har gjort sit indtog hos superbiler - og gjordt dem super :laugh:
Besvaret
Jeg gad godt se en mc i sneen. - og hvor sjovt er det at køre på mc i regnvejr?
Eller køre mc i en god sidevind? :laugh: Eller på en god sommerdag, hvor man så til gengæld ikke kan se ud af visiret for smattede insekter? :laugh: Men trods alt godt vi alle er forskellige, ellers var der ikke noget at snakke om :) ......Og i øvrigt er det vel kun muligt for én person af gangen, at have den hurtigeste bil i verden, og det er nok næppe en der skriver på dette forum :th2:
Besvaret
Jeg gad godt se en mc i sneen - og hvor sjovt er det at køre på mc i regnvejr?
Vär så god;) :
Og der findes sikkert masser... Selvfölgelig kan man köre mc i snevejr og i alle andre slags vejr. Ja, det er pissekoldt, når temperaturen er under 5 grader, det er pissekoldt, når vandet render ind på maven i regnvejr, men ellers er regnvejr ikke noget problem. Det er pisse ubehageligt, når der er kommer kastevinde fra siden over broen, og nej, man kan ikke se en skid, når der kommer svärme af insekter og synes de skal begå selvmord på ens visir, og man så ikke kan se en skid, men det er kun et problem, fordi man er nödt til at holde öje med bilisterne jo. Så man kan spörge sig selv -hvorfor välger vi så mc fremfor en bil... ja, tänk over det! Der må väre en helvedes god grund til at köre mc frem for bil, når vi gider udsätte os selv for alle disse ubehageligheder ik:tongue2: En mc er! et köretöj, alle jeres pisse fordomme opstår måske ofte fordi mange folk der köber en mc, tror det er lejetöj! Ved godt du ikke mener det sådan Credde, men jeg er godt nok trät af bilfolk med alle deres mc-fordomme. Jeg er bedövende ligeglade om en bil eller mc er hurtigst, det findes der utallige test af, og det er godt nok begränset hvor meget af bilens/mc'ens potentiale vi har mulighed for at anvende alligevel. Personligt kan jeg li og pendle på mc, fordi jeg har godt overblik over trafikken (man sidder lidt höjere oppe på en mc), kan overhale når jeg vil, biler gir plads (i SE), så jeg kan komme fordi, jeg skal ikke lave bagläns parallelparkering osv. osv. Let og praktisk (at det så tager en KRIG at få alt udstyr af og på, at det er for varmt at ha på indtil man körer, at man skal altid overveje hvor meget bagage man har med kontra hvor meget man kan handle er en anden snak (og en anden mc)):) Så drop nu jeres machosnak eller få lavet den tur til ringen:laugh:
Besvaret

He he...

En mc er! et köretöj, alle jeres pisse fordomme opstår måske ofte fordi mange folk der köber en mc, tror det er lejetöj! Ved godt du ikke mener det sådan Credde, men jeg er godt nok trät af bilfolk med alle deres mc-fordomme.
Dine kolleger er jo med til at skubbe på, fordi ofte oplever man motorcyklister, der tér sig som "de grønne bude" i trafikken. OG det bliver man ikke populær hos bilisterne af :)
Jeg er bedövende ligeglade om en bil eller mc er hurtigst
Dét er jeg også...
Så drop nu jeres machosnak eller få lavet den tur til ringen:laugh:
Ack, jeg gider ikke vente på jer - I ryger jo langt bag ud på sådan en laaang tur :laugh:
Besvaret
Dine kolleger er jo med til at skubbe på, fordi ofte oplever man motorcyklister, der tér sig som "de grønne bude" i trafikken. OG det bliver man ikke populær hos bilisterne af :)
Men Mogens... Kan vi ikke väre enige om at der også findes bilister, som körer som "de grönne bude", at det er RÖVbelastende at ligge bagved kvinder(de fleste)/bedstefar, som er tövende i trafikken/bremser 500 meter för de egentlig skal stoppe osv. Min pointe =der findes også dårlige bilister, derfor behöver man ikke skäre alle over én kam vel;) P.S. At du ville vinde på en tur på ringen, ville sådan set bare betyde at du var en bedre förer, ikke nödvendigvis at du havde det bedste köretöj. Tror stadig Rossi ville vinde hvis det var han var med... (på en 125cc:laugh:)
Besvaret

Min bil er mit hjem...

Men Mogens... Kan vi ikke väre enige om at der også findes bilister, som körer som "de grönne bude", at det er RÖVbelastende at ligge bagved kvinder(de fleste)/bedstefar, som er tövende i trafikken/bremser 500 meter för de egentlig skal stoppe osv. Min pointe =der findes også dårlige bilister, derfor behöver man ikke skäre alle over én kam vel;)
Nej, man bør ikke skære dem alle over een kam...
P.S. At du ville vinde på en tur på ringen, ville sådan set bare betyde at du var en bedre förer, ikke nödvendigvis at du havde det bedste köretöj. Tror stadig Rossi ville vinde hvis det var han var med... (på en 125cc:laugh:)
Ja, han er sgu ikke nem at bide skeer med. Nu tænkte jeg mere på den lange tur derned, hvor motorcyklisten nok skal "ånde" noget mere end bilisten :laugh: Det er tilsyneladende trættende at køre bike 8 timer i træk - eller hur?
Besvaret
Det er tilsyneladende trættende at køre bike 8 timer i træk - eller hur?
Nej, det er trättende at köre bike 2 timer i träk:o (...Men det er et spörgsmål om model -det er vel også trättende om man körte i en lille lortepotte af en bil)
Besvaret

Sportsbiler styrer...

(det er vel også trättende om man körte i en lille lortepotte af en bil)
Jep, men jeg har kun ejet een af slagsen - en Polo 101 hk, jeg fik i '97. KÆFT en larm i kabinen - men meget sjov på motorvejen. Den var ret hurtig ift. 2 liters bilerne, som alle "sælgerne" kørte i ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...