seos Skrevet August 23, 2007 Rapporter Skrevet August 23, 2007 Hej, Har søgt lidt herinde og har fundet ham her i helsingborg, http://www.jarlsbilservice.com/ Nogen der har erfaringer med ham? og kan han give stempel i service-bogen? Evt. nogen der kender et rigtig godt BMW værksted? Gerne her i malmø, eller i københavn og omegn. Har ikke lyst til at prøve BMW malmø... På forhånd tak.
Guest Mogens Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Jarl styrer ! Har søgt lidt herinde og har fundet ham her i helsingborg, http://www.jarlsbilservice.com/ Nogen der har erfaringer med ham? og kan han give stempel i service-bogen? Han kan give et stempel, men Miriam siger, han ikke er autoriseret BMW reparatør. Jeg har altid anvendt ham til min '03 BMW 530d, og i øjeblikket er han ved at give vores '87 BMW M3 den helt store tur. Jeg tror, man skal lede længe for at finde et mere kompetent værksted end Jarls - 5 stjerner ud af 5 mulige her fra :th2:
Schacke Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Kan godt forstå at du ikke gider bruge BMW i Malmø, de har en ringe service har jeg hørt........... Har ladet mig fortælle at disse her har super forstand på, god service og gode priser på BMW: http://www.schmiedmann.com/index2.htm Håber du kan bruge det.........
seos Besvaret August 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret August 23, 2007 Han kan give et stempel, men Miriam siger, han ikke er autoriseret BMW reparatør. Jeg har altid anvendt ham til min '03 BMW 530d, og i øjeblikket er han ved at give vores '87 BMW M3 den helt store tur. Jeg tror, man skal lede længe for at finde et mere kompetent værksted end Jarls - 5 stjerner ud af 5 mulige her fra :th2: Lækkert at høre. Har en sportsundervogn der ter sig underligt og et almindelig bmw værksted i dk fatter ingenting. I hvert fald ikke dem jeg har prøvet hos. Så må jeg tage turen til helsingborg.... Er det nemt at komme til, altså mht. tidsbestilling? Og forstår de nogenlunde dansk? Ved godt jeg bare kan ringe, men du ved... Det er nemmere at spørge.:th2:
Guest Mogens Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Lækkert at høre. Har en sportsundervogn der ter sig underligt og et almindelig bmw værksted i dk fatter ingenting. I hvert fald ikke dem jeg har prøvet hos. Jeg vil vædde med, at den klarer han Så må jeg tage turen til helsingborg.... Er det nemt at komme til, altså mht. tidsbestilling? Og forstår de nogenlunde dansk? Ham mailer du blot, for han er een af de få, der også kan finde ud af det ! Men right - det nemmeste er at ringe... Iøvrigt er han svær at finde, men navi'en klarer det vel. Man kan få en lånebil.
Miriam Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Vi bruger Jarl til vores Alpina, findes ikke bedre hjælp nogle steder, men han er desværre ikke aut. så til service på de andre biler bruger vi BMW i Helsingborg.
Peter H. Besvaret August 23, 2007 Rapporter Besvaret August 23, 2007 Lækkert at høre. Har en sportsundervogn der ter sig underligt og et almindelig bmw værksted i dk fatter ingenting. I hvert fald ikke dem jeg har prøvet hos. Så må jeg tage turen til helsingborg.... Er det nemt at komme til, altså mht. tidsbestilling? Og forstår de nogenlunde dansk? Ved godt jeg bare kan ringe, men du ved... Det er nemmere at spørge.:th2: Vi bruger altid ham når vi skal ha lavet BMWér og både far og søn køre race så de ved hvad de snakker om...:):)
Toft Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 Evt. nogen der kender et rigtig godt BMW værksted? Gerne her i malmø. Nej' date=' hold dig [b']LANGT VÆK fra de inkompetente og løgnagtige mongolhjerner fra Förenade Bil :thumbdown Har ikke lyst til at prøve BMW malmø... BMW Malmö Går ud fra du mener Förenade Bil, og dem kan jeg kun advare alle her på sitet om!!! Jeg taler af yderst stor erfaring med Förenade Bil (ca. 25 besøg på 2 år), og jeg HAR styr på mine fakta så jeg uden at frygte repressalier kan kalde dem både "inkompetente" og "løgnere". HOLD DIG VÆK FRA FÖRENADE BIL!!! :thumbdown På forhånd tak. Det var så lidt. Så længe du holder dig LANGT VÆK fra Förenade Bil.
martin_–_grevie Besvaret August 24, 2007 Rapporter Besvaret August 24, 2007 BMW i Limhamn Ellers prøv Autosport i Lmhamn - har prøvet dem en gang hvor "Forbandade-Bilar" svigtede (igen).... De er også uautoriseret, men de virker meget kompetente og er flinke. Klarede mit problem (defekte tændspoler på en næsten ny E60...) fra morgen til eftermiddag og gratis lånebil er en selvfølge. De havde i øvrigt RIGTIG mange kunder fra Förenade - det er mig en gåde hvordan det firma fortsat kan eksistere.... /Martin
sup3rior Besvaret August 27, 2007 Rapporter Besvaret August 27, 2007 RE: BMW Service Kan anbefale Ysta bilcenter, www.ystabilcenter.se Er autoriseret BMW service værksted, gode priser, kanon service og så henter/bringer de bilen i Malmø :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu