Jump to content

The Ark fredag nat...

Recommended Posts

Skrevet

Nu er jeg ikke særlig intereseret i dette band og deres musik, så der skulle nogen overtalelse til, for at jeg gad vade ned på Torvet i Malmö igår kväll. Hold da kæft for en performance - mere eller mindre imponeret af bandet. De ku' sgu nogen ting live on stage, må jeg sige, www.thearkworld.com Også stor ros til publikum - der var en del :laugh:

Besvaret

Havde godt overvejet turen derind men eftersom vækkeuret ringede kl 0405 her til morgen valgte jeg at blive hjemme :D Men de kan levere en fest kan jeg forestille mig!

Besvaret

Ros herfra...

Havde godt overvejet turen derind men eftersom vækkeuret ringede kl 0405 her til morgen valgte jeg at blive hjemme :D Men de kan levere en fest kan jeg forestille mig!
Ja, det var selvfølgelig meget indstuderet det hele, men det var fin performance. Og så kan de faktisk betjene instrumenterne væsentligt bedre, end jeg havde forestillet mig ;)
Besvaret

Ja tag ikke fejl - selvom de i år har været med i Melodifestivalen hvilket jo tit opfattes negativt etc., så er det et band med masser af erfaring og hits - og sammenspillet som bare......Og så er Ola Salo jo en entertainer af den anden verden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...