Jump to content

Skrive kontrakt i SE og ansøge om visum i DK?

Recommended Posts

Skrevet

Hej med jer:D Nu ska i hører, jeg har altså fundet et leje lejlighed i Malmø er det bare ikke kanon Men men jeg har jo søgt visum til min kæreste via Danmark, kan jeg så i mellem tiden flytte min adresse til Sverige,- før vi ikke har fået svar på visummet, og vil det have nogen betydning hvis jeg begynder midt i det hele og flytte min adresse til Sverige? Kan jeg få lavet kontraktet nu, og vente med at flytte adressen til min kæreste kommer har op? Rigtige god weekend til alle her i forum:p

Besvaret

Hvis din kæreste skal herop fra tyrkiet på et visa, hvor din invitation indgår i ansøgningsgrundlaget, så står der her: http://www.nyidanmark.dk/da-dk/Ophold/visum/naar_du_soeger.htm

Eventuel invitation fra den person, som bor i Danmark, med oplysning om hvem, ansøgeren skal besøge, og tydelig angivelse af navn og adresse, formålet med besøget og hvilken forbindelse, ansøgeren har til den person, som bor i Danmark
Måske skulle du lige vende din planlagte udvandring med udlændingeservice først, da det muligvis kan påvirke din kærestes visaansøgning. I kommer helt sikkert til at synes om Malmö - velkommen til.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...