Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Har prøvet at søge lidt rundt på nettet for, at finde steder hvor der afholdes hvalpekursus i Malmö, men syntes det er meget begrænset, hvad man kan finde, sådan nogenlunde i en fornuftig radius. Har også læst trådene igennem herinde, og kan umiddelbart kun se at der bliver skrevet om 1 sted (http://www.sbkmalmo.m.se/index.htm), men er begrænset hvad de skriver på deres hjemmeside, og ville egentlig gerne have flere valgmuligheder, og det må der da næsten være:-) Med fare for at blive skudt ned, da jeg kan se der er en del der har den type hund herinde, må jeg indrømme, at jeg ikke er tryg ved kamphunde, slet ikke sammen med vores Corgi der er på størrelse med en gravhund. Så jeg kunne godt tænke mig, at gå et sted, hvor de måske deler hundene lidt op, efter hvilke kræfter de har. Er der nogen der ved, hvor der ligger nogen andre hundeskoler end ovennævnte? Med venlig hilsen

Besvaret

Jeg sidder her på arbejdet og kan ikke huske noget specifikt med hvalpeskoler (navne osv), men jeg vil foreslå dig, at du undersøger tidsskrifthylden i en nogenlunde stor ICA (eller Coop fx) - de har flere hundeblade og i mange af dem er der annoncer for eller omtaler af steder, hvor man kan træne sin hund - mener jeg har læst om noget i Staffanstorp... Det er i hvert fald en start.

Besvaret

Vi gik med vores den bitte i Brukshunde klubben og var super til freds. Med hensyn til "kamphunde", så rolig nu, det er HVALPEkursus du skal på, der er ski ikke nogen der "æder" din hund hvis det er det du er bange for, det er alle sammen små nuttede hundehvalpe;) På det hold vi gik på, var der alle slags hunde, store som små(endda meget små) og der er ikke nogen hunde der lider overlast. Og hvis jeg skal prale lidt så var Kajsa en dem på holdet der artede sig bedst:th2: Så glem nu hvad BT skriver et øjeblik og kom ud i den rigtige verden og oplev nogle andre hunde, din hvalp vil elske det.

Hej, Har prøvet at søge lidt rundt på nettet for, at finde steder hvor der afholdes hvalpekursus i Malmö, men syntes det er meget begrænset, hvad man kan finde, sådan nogenlunde i en fornuftig radius. Har også læst trådene igennem herinde, og kan umiddelbart kun se at der bliver skrevet om 1 sted (http://www.sbkmalmo.m.se/index.htm), men er begrænset hvad de skriver på deres hjemmeside, og ville egentlig gerne have flere valgmuligheder, og det må der da næsten være:-) Med fare for at blive skudt ned, da jeg kan se der er en del der har den type hund herinde, må jeg indrømme, at jeg ikke er tryg ved kamphunde, slet ikke sammen med vores Corgi der er på størrelse med en gravhund. Så jeg kunne godt tænke mig, at gå et sted, hvor de måske deler hundene lidt op, efter hvilke kræfter de har. Er der nogen der ved, hvor der ligger nogen andre hundeskoler end ovennævnte? Med venlig hilsen
Besvaret

hundeskole Hej Diana Vi har været med vores hund hos http://www.hundkorskolan.se/ Vi har været meget glad og tilfreds der. der har været en synlig vorbedring af vores hunds opførsel. De blander alle hunde, alle alder og racer sammen men der har aldrig været nogen problemer, tværtimod blev der arbejdet med de hunde som har adfærdsproblemer i forhold til andre hunde. hilsen 'pia

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...