Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Har svært ved at se sammenhængen i VW og prestige. Audi/lambo er vel VAG's prestige mærke. Ved siden af findes så Seat, Skoda og VW. VW syntes der er for meget plastik over en Passat, men sådan har man forskellig smag.

Guest Supermule
Besvaret

Ja jeg må også tilstå at jeg aldrig kunne finde på at købe en Passat for andet end at det er et skide fornuftigt køb...... Absolut ingen prestige og ikke noget sjæl over den.....:(

Besvaret

Hvis du skal have bil inden 30 dage, tror jeg du bliver nødt til at vælge brugt, eller en ny som er på lager. Måske har det ændret sig siden jeg bestilte en Touran i sommers, men det svar jeg fik hos alle de forhandlere jeg snakkede med i juni/juli var 12-16 ugers leveringstid på dieselbiler, et par uger mindre på benzin modeller. Det var hos Audi, VW og Skoda, men gælder sikkert også andre.

Besvaret

Benzin eller diesel...

12-16 ugers leveringstid på dieselbiler, et par uger mindre på benzin modeller.
Hvis man får brændselsudgiften betalt af firmaet og selv skal stå for/betale alle de andre omkostninger, der er ved at eje en bil, ville jeg da vælge en benzin (bortset fra den BMW 535d). Og i så fald kørte jeg nok en heavy V8... (Blot et eksempel: fordonsafgift BMW 530d = 7.500 SEK - Porsche 996 turbo = 2.215 SEK årligt)
Besvaret

Rs6...

Hvis man får brændselsudgiften betalt af firmaet og selv skal stå for/betale alle de andre omkostninger, der er ved at eje en bil, ville jeg da vælge en benzin (bortset fra den BMW 535d). Og i så fald kørte jeg nok en heavy V8...
2003 Audi RS 6 Avant 4.2, 5-türig, ebonyschwarzmetallic,auto, Benzin, Kombi, 450 ps, 331 kW, Alle Inspektionen eingehalten, scheckheftgepflegt - sowohl in Vertragswerkstatt als auch in freier Werkstatt, Zahnriemen ausgetauscht bei km 40.000 - 29.850 euro (auktion) www.autorola.de/dealer/bid.do?aid=7070&eid=751863&zz=1

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...