Jump to content

Damn det var hurtigt.......................

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Overførte lige lidt penge fra Swedbank i dk til se...... Inden jeg nåede at logge på min svenske netbank, så var pengene overført og reg. på min svenske konto...... Der gik nok maks 20 sek..................................:thumbup::love2:

Guest Supermule
Besvaret

uanset hvor meget jeg presser, så er jeg aldrig kommet under 9 min fra Vellinge til lufthavnen...... :lol:

Kalvebod Brygge - Vellinge Centrum = 46,4 km 46,4 kilometer på 20 sekunder = 8352 km/t eller godt og vel mach 3,5 :laugh: Men de hastigheder er du vel vant til, mule? :laugh:
  • 5 weeks later...
Besvaret

Hehe, SWEDBANK har som standard, at hvis du overfører inden 12, er de til stede i din svenske bank samem dag.... men det er dog nok stadig den hurtigste jeg har oplevet.... Har dog flere gange reddet røven med en elelr flere ubetalte regnigner, fordi de kan klare overførslen samem dag

Besvaret

Porsche styrer

uanset hvor meget jeg presser, så er jeg aldrig kommet under 9 min fra Vellinge til lufthavnen...... :lol:
Tror jeg gerne - der skal en Porsche til ;)
Besvaret

Jep - Swedbank er pææænt hurtige når man overfører inden kl 12. Pengene er der - som Supermule nævner - med det samme. Hvorfor gøre det sværere end det er? - endelig en bank der ikke altid gør det på den svære måde.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...