vagn16 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Skrevet September 7, 2007 Hej, Min kone skal føde... hvert øjeblik det skal være nu... på riget... Jeg tænkte på om vores lille dreng så automatisk får et dansk cpr. nr.? Ikke at han / vi umiddelbart skal bruge det, da vi forsat vil bo her ovre i mange år endnu... men det er rart at vide og jeg har da også erfaret at det gør nogen ting en del lettere når man færdes i Danmark ind imellem. Nogen der har født i DK og ved det? Og hvad er det så vi skal gøre for at få ham registreret her? Fødselsatesten og så ind til folkbokföringen på Kungsgatan? Pelle
Peteomagic Besvaret September 7, 2007 Rapporter Besvaret September 7, 2007 Ja han får automatisk dansk cpr og når i så kommer hjem igen, skal i på skattekontoret og melde ham tilflyttet til sverige, lige som normalt. Det gjorde vores venner. Held og lykke med fødslen og tillykke.
dan Besvaret September 7, 2007 Rapporter Besvaret September 7, 2007 Hej Vagn Ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men dit spørgsmål er besvaret meget meget uddybende i en del andre tråde, hvor du kan få svar på ikke blot det med det danske cpr-nr., men også en lang række andre ting i den forbindelse. Prøv at bruge søgefunktionen. Dan Hej, Min kone skal føde... hvert øjeblik det skal være nu... på riget... Jeg tænkte på om vores lille dreng så automatisk får et dansk cpr. nr.? Ikke at han / vi umiddelbart skal bruge det, da vi forsat vil bo her ovre i mange år endnu... men det er rart at vide og jeg har da også erfaret at det gør nogen ting en del lettere når man færdes i Danmark ind imellem. Nogen der har født i DK og ved det? Og hvad er det så vi skal gøre for at få ham registreret her? Fødselsatesten og så ind til folkbokföringen på Kungsgatan? Pelle
vagn16 Besvaret September 14, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 14, 2007 Hej Dan, Jeg synes bare at jeg har søgt... nå har fået svar på det meste... forsøger søgefunktionen igen... Pelle Hej Vagn Ikke fordi jeg ikke vil hjælpe, men dit spørgsmål er besvaret meget meget uddybende i en del andre tråde, hvor du kan få svar på ikke blot det med det danske cpr-nr., men også en lang række andre ting i den forbindelse. Prøv at bruge søgefunktionen. Dan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu