Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

det yderst positive er den dækning, der er her i Sverige og på Sjælland. Og at man kun er koblet op hos dem, så man ikke risikerer nogen ekstraregning for roaming. Til gengæld er hastigheden ikke meget over 1 Mb, men det burde også være nok for de fleste af os. Så jeg er tæt på at prøve - de har 14 dages fortrydelsesret (=testing).

Besvaret

jeg læste også lige lidt på deres site, det ser lovende ud:o 270 kr om måneden for at kunne arbejde i toget, det er pengene værd :th2: 14 dages fortrydelse, gælder det både for USB modemet og abonnementet? I så fald er jeg også tæt på at bestille.

Besvaret

ja det er rigtigt 249 sek, der står dog: "31. december 2007 er kr. 249,- per måned (kr. 199,20 ekskl. Moms), hvorefter prisen er kr. 349,75 (kr. 279,80 ekskl. Moms)." betyder det mon at man skal betale den dyrer pris fra 1/1 eller koster abonnementet 249 i al fremtid hvis man bestiller inden 1/1?

Besvaret

Fandt lige svaret på den svenske side: "Månadsavgift 249:-/mån (ord. pris 449:-/mån) Priserna gäller i 12 månader varefter debitering sker enligt ordinarie prislista. " :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...