micmac Skrevet September 14, 2007 Rapporter Skrevet September 14, 2007 til dem der kan tag det..... SAS har solgt alle deres Dash 8 Q-400 fly. Det skulle være Bin-Laden som er køberen, som han siger "vi skal jo ikke bruge landingsstellet".:D :D
skallstorp Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 Dash ?? Dash 8 eller Troede de hed crash :D til dem der kan tag det..... SAS har solgt alle deres Dash 8 Q-400 fly. Det skulle være Bin-Laden som er køberen, som han siger "vi skal jo ikke bruge landingsstellet".:D :D
CoolAIR Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 til dem der kan tag det..... SAS har solgt alle deres Dash 8 Q-400 fly. Det skulle være Bin-Laden som er køberen, som han siger "vi skal jo ikke bruge landingsstellet".:D :D Den falder lidt til jorden synes jeg... Hvordan hulen skal de starte så?!!
Peteomagic Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 Kigger lige når jeg kommer på arb næste gang, men mener sku da ikke vi har solgt dem :D Bortset fra det, så er det min hade flyver nr1 at arbejde på.
anton Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 Jeg synes Statens LuftfartsVæsen har ramt forbi målet med at grounde Dash-flyene. Det er jo i kontakt med jorden, at problemerne for alvor viser sig, så hold dem dog i luften!
Peteomagic Besvaret September 14, 2007 Rapporter Besvaret September 14, 2007 Jeg synes Statens LuftfartsVæsen har ramt forbi målet med at grounde Dash-flyene. Det er jo i kontakt med jorden' date=' at problemerne for alvor viser sig, så hold dem dog i luften![/quote'] Ha ha det var faktisk SAS der groundede dem før end SLV gjorde.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu