homer132 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Skrevet September 15, 2007 går og venter på min audi, og er ved at købe barnesæder til den. er dog blevet i tvivl om hvorvidt der er isofix som standard i den. synes der står på audi.se at a6 er foreberedt isofix. kan vel både tolkes som der er isofix beslag, og at den kan tilvælges isofix. nogen a6 ejere som ved om der er isofix beslag som standard og hvor mange stk? takker
Homer Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Ingen isofix som standard i 2006 - at der er forberedt til det er ikke det samme som at det findes. Der er også "forberedt" alt muligt andet, men det er ej heller inkl.
Rene Larsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 I min A6'er modelår 2006 er ISOFIX standard. Jeg har beslag på bagsæderne og på højre forstol.
homer132 Besvaret September 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 15, 2007 selv i min punto er isofix beslag standard så vil mene det er noget nærrigt af audi hvis de ikke smider beslagene i. kan dog ikke pt få fat i den svenske bilforhandler(ferie) så ville lige være sikker inden jeg bestiller børnesæder.
Rene Larsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 Hvis bilen er 'svensksold' (Audi'en er som fabriksny blevet solgt af en svensk Audi forhandler) er isofix beslag standard. Biler købt i DK og/eller Tyskland og sidenhen er blevet importeret til SE kan have isofix beslag, men så har de været tilkøbt som ekstraudstyr.
homer132 Besvaret September 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 15, 2007 super takker. den er bestilt hos svensk forhandler så ingen problem der.
Rene Larsen Besvaret September 15, 2007 Rapporter Besvaret September 15, 2007 For at være sikke på at vi også taler om de rigtige isofix beslag så lige et link til et billede af hvordan MINE isofix beslag ser ud. ISOFIX Billede er IKKE fra min bil men er af samme type.
homer132 Besvaret September 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 15, 2007 yes det er lige den type jeg var ude efter. tx
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu