Stoney Skrevet September 18, 2007 Rapporter Skrevet September 18, 2007 Må man udleje sin lejlighed i Sverige mens man bor i DK?
Mohlin Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Ja, men kolla med föreningen innan.
Stoney Besvaret September 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2007 ... Men hvis jeg ikke bor i Sverige kan jeg jo ikke have svensk personnummer... dermed ingen svensk konti? Jeg kan vel heller inte få vidersendt post fra SE til DK?
Thomas Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Men hvis jeg ikke bor i Sverige kan jeg jo ikke have svensk personnummer... dermed ingen svensk konti? Jeg kan vel heller inte få vidersendt post fra SE til DK? Hvorfor ikke, jeg har da dansk cpr. nummer og jeg bor i sverige! Nu er det jo ikke Afrika, så jo det kan du, men det koster.
Stoney Besvaret September 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2007 .. Nu er du jo også dansk statsborger... og ikke svensk.
Zidane Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Jeg har læst på hemköps hjemmeside at man skal være mindst 24 år for at man kunne udleje sin lejlighed i Sverige! PS: Tror ikke at du må bo i DK samt at udleje lejligheden i Sverige. Prøv at søge i sunddebatten!
Skaanebo Besvaret September 18, 2007 Rapporter Besvaret September 18, 2007 Hvis der er tale om en lejlighed i en bostadsrättförening, skal du have tilladelse fra foreningen til at fremleje lejligheden - og mange foreninger er meget strikse og tillader kun fremleje, hvis det er ordentlig begrundet, og du har til hensigt at flytte tilbage inden for 2 år.
Stoney Besvaret September 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2007 .. Ok tak, jeg undersøger med foreningen hvis det bliver aktuelt.
Mohlin Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Men hvis jeg ikke bor i Sverige kan jeg jo ikke have svensk personnummer... dermed ingen svensk konti? Jeg kan vel heller inte få vidersendt post fra SE til DK? Om du äger en lägenhet i Sverige, så har du väl ett svenskt CPR-no??? Och svenskt konto på en bank? Hur har du annars lyckats bo i Sverige? Varför skulle du inte kunna sända post från SE till DK? Det gjorde jag i ett år när jag flyttade hit.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu