Jump to content

Bo i DK, udleje i SE?

Recommended Posts

Besvaret
Men hvis jeg ikke bor i Sverige kan jeg jo ikke have svensk personnummer... dermed ingen svensk konti? Jeg kan vel heller inte få vidersendt post fra SE til DK?
Hvorfor ikke, jeg har da dansk cpr. nummer og jeg bor i sverige! Nu er det jo ikke Afrika, så jo det kan du, men det koster.
Besvaret

Jeg har læst på hemköps hjemmeside at man skal være mindst 24 år for at man kunne udleje sin lejlighed i Sverige! :surprise: PS: Tror ikke at du må bo i DK samt at udleje lejligheden i Sverige. Prøv at søge i sunddebatten!

Besvaret

Hvis der er tale om en lejlighed i en bostadsrättförening, skal du have tilladelse fra foreningen til at fremleje lejligheden - og mange foreninger er meget strikse og tillader kun fremleje, hvis det er ordentlig begrundet, og du har til hensigt at flytte tilbage inden for 2 år.

Besvaret
Men hvis jeg ikke bor i Sverige kan jeg jo ikke have svensk personnummer... dermed ingen svensk konti? Jeg kan vel heller inte få vidersendt post fra SE til DK?
Om du äger en lägenhet i Sverige, så har du väl ett svenskt CPR-no??? Och svenskt konto på en bank? Hur har du annars lyckats bo i Sverige? Varför skulle du inte kunna sända post från SE till DK? Det gjorde jag i ett år när jag flyttade hit.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...