Stoney Skrevet September 19, 2007 Rapporter Skrevet September 19, 2007 Hej alle folk fra Andeby... er der nogle der pendler over med offentligt? og i så fald kan give mig et prej om tid og evt. besværligheder?
Junkeren Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Hej alle folk fra Andeby... er der nogle der pendler over med offentligt? og i så fald kan give mig et prej om tid og evt. besværligheder? Hvis Andeby = Annestad, så kan jeg godt give mit B7 med. Jeg tager toget hjem fra job ca. 2 gange pr. uge, når det ikke kan passe at køre med kæresten. Det er bøvlet fra Svågertorp, og du skal skifte bus. Alternativt have en cykel klar til de sidste 4-5 km. Jeg bliver dog som regel hentet på stationen :) Der er udsigter til ændringer i busruterne, men hvorvidt det sker før 2011, når citytunnelen åbner ved jeg ikke. /Junkeren
SanneJ Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Hej alle folk fra Andeby... er der nogle der pendler over med offentligt? og i så fald kan give mig et prej om tid og evt. besværligheder?det offentlige=öresundstoget=besvärligheder
Stoney Besvaret September 19, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 19, 2007 .. Jah... men hvis man har valgt en bil der IKKE er økonomisk... så bliver det hurtigt dyrt! En pendlerbil ved siden af vil måske være at foretrække hvis det ender med en flytning fra Lindeborg (som er klods op af Svågertorp)
CoolAIR Besvaret September 19, 2007 Rapporter Besvaret September 19, 2007 Hvis du skal bruge et lift fra Annestad, så bare sig til... Har skiftende arbejdstider :) /Lars
SanneJ Besvaret September 20, 2007 Rapporter Besvaret September 20, 2007 En pendlerbil ved siden af vil måske være at foretrække hvis det ender med en flytning fra Lindeborg (som er klods op af Svågertorp)Har selv boet på Lindeborg... og Annestad... Svaret på dit spörgsmål er: en cykel! Der er altså ikke ret langt fra Annestad til Svågertorp, det tager ca. 15 min afhängig af vinden (også selvom man er vant til afstanden fra Lindeborg). Ville mene det var lidt overkill ligefrem at skulle köbe en pendlerbil for at köre Annestad-Svågertorp, men okay, vi er jo alle forskellige:) Men hvordan du tager dig til Svågertorp er dit mindste pendlerproblem;)
Stoney Besvaret September 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 20, 2007 .. hehe Sanne det skulle være for at pendle til DK. :) Nåh men mange tak for lidt respons, og tilbud om evt. kørelejlighed! Kan da også samtidig tilbyde hjælp en gang imellem når bilen skal luftes :)
kjhg Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Du er også velkommen til at kontakte mig mhp evt kørelejlighed. Pendler næsten dagligt fra Annestad - har dog meget vekslende arb tider.
Guest Supermule Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Køb en gammel Opel Kadett......... Jeg har gjort det samme med en toyota Starlet fra 88 og er skide glad for den..... Man kan stille den alle steder og den kører 17 på literen....og kostede mig 5000sek........:)
CoolAIR Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Jeg har gjort det samme med en toyota Starlet fra 88 og er skide glad for den..... Man kan stille den alle steder og den kører 17 på literen....og kostede mig 5000sek........:) Og så er den baghjulstrukket!? ;)
Guest Supermule Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Damn................................ Det er så før dens tid....Min har træk på de forreste cykelhjul.........:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu