nullersdk Skrevet September 22, 2007 Rapporter Skrevet September 22, 2007 Hej :) Jeg har nogle problemer med elruden i venstre fordør, når den skal køre op og ned, køre den ligesom i hak , samt at den trækker ruden skævt en gang i mellem, hvad kan fejlen være ??
Peter H. Besvaret September 22, 2007 Rapporter Besvaret September 22, 2007 Hej :) Jeg har nogle problemer med elruden i venstre fordør, når den skal køre op og ned, køre den ligesom i hak , samt at den trækker ruden skævt en gang i mellem, hvad kan fejlen være ?? Det er nok en klips der er knäkket i rude opträkket,så köre den skävt og derfor köre den i hak fordi den tror der er noget i klemme ..
nullersdk Besvaret September 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2007 Problemer med Elruden i føredøren i 328i Det er nok en klips der er knäkket i rude opträkket,så köre den skävt og derfor köre den i hak fordi den tror der er noget i klemme .. Okey tak for svaret :) Så har jeg et andet lille spørgsmål, når man nu skal afmontere dørbeklædningen, som jo ikke plejer at være noget større problem, har prøvet det før i andre biler, men i dette tilfælde er der Airbag monteret i døren, men så er der sikkert, et eller andet specielt man skal gøre, inden át man begynder og afmontere dørbeklædningen, såsom at pille + og - fra på batteriet, har jeg hørt, er det rigtigt ??:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu