k.frost66 Skrevet September 23, 2007 Rapporter Skrevet September 23, 2007 hvad betyder det som står her ? Bes 070705 ua,dock ej skattad hele annoncen kan ses her: http://www.blocket.se/vi/13510874.htm?ca=23_11_s hilsen kenneth ..........nyt liv til din bil......... www.customcolors.dk
Miriam Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Det betyder den er synet d. 070705, uden anmærkninger, men at der ikke er betalt vægtafgift på den.
k.frost66 Besvaret September 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2007 hmmmm.............så er det at jeg begynder at undre mig.... skal bilerne ikke synes hvert år i sverige, jeg tænker på hvad skal der gøres hvis man handler denne bil, kan man købe en form for prøveplader til den så man kan få den synet ? og så er den skid slået, naturligvis forudsat at der ikke er noget galt med den.... må mon køre den over grænsen "hvis der er noget som skal laves" jeg har nemlig mit eget værksted i Dk så jeg betaler ikke nogen mekaniker for at lave mine biler, jeg kan bedst lide at vide hvordan det er lavet:)
rasmusrene Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Den er jo synet i år d. 5. juli
k.frost66 Besvaret September 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2007 *LOOOOOOOOOOOOOL* Ja det er sgu´da bare mig og de der "nye" datoer..... jeg har kun boet her i ½ år:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu