emre Skrevet September 23, 2007 Rapporter Skrevet September 23, 2007 hejsa, jeg har mistet lyden på min bærbar som er en Acer. hvordan kan man løse denne problem?jeg har prøvet at opdatere lydprogrammet og det funger ikke
Bjarne233 Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Ofre lidt penge på den ?? Det er altså lidt svært at hjælpe når du ikke skriver mere (heller ikke denne gang). Hvad er det for en PC? Hvad sidder der af dele i den? Kører den langsomt hele tiden? Hvornår kører den specielt langsomt? Hvad har du af internet-forbindelse? .....osv osv. Giv lige folk lidt at arbejde med.....
emre Besvaret September 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret September 23, 2007 Ofre lidt penge på den ?? Det er altså lidt svært at hjælpe når du ikke skriver mere (heller ikke denne gang). Hvad er det for en PC? Hvad sidder der af dele i den? Kører den langsomt hele tiden? Hvornår kører den specielt langsomt? Hvad har du af internet-forbindelse? .....osv osv. Giv lige folk lidt at arbejde med..... her får du noget info: det er en bærbar Acer 3680. den er generelt langsom hele.bl.a når du skal i kontrol panel, når jeg starter windows op er den langsom til at starte op.når jeg slukker den går det også meget langsomt. da jeg fik den gik det fint.min virus program hedder Anti-vir.er der nogen der kan anbefale en gratis antivirus program som er bedre end dette? nogen forslagJeg har en bredbåndsforbindelse og en trådløs forbindelse.
DoJo Besvaret September 24, 2007 Rapporter Besvaret September 24, 2007 du kan evt. prøve at lave en systemgendannelse og se om du ikke skulle slippe for problemet, ellers så installer windows igen, det er tit meget hurtigere end at finde problemet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu