Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nu er det jo snart tid til vi skal have vinterdæk på - men nogle der sidder inde med værksteder mv. hvor der er en god pris på dæk inkl. montering ? Gerne i Helsingborg området - medmindre de kan lave montering med det samme mens man venter :D

Besvaret

Jeg bruger Auto-haus når det er specielle dæk til min Porsche og Dack-online til almindelige dæk/opbevaring. Super service begge steder

Besvaret
Nu er det jo snart tid til vi skal have vinterdæk på - men nogle der sidder inde med værksteder mv. hvor der er en god pris på dæk inkl. montering ? Gerne i Helsingborg området - medmindre de kan lave montering med det samme mens man venter :D
Jeg vil klart IKKE anbefale Peter auto-haus...:thumbdown
Besvaret
Jeg vil klart IKKE anbefale Peter auto-haus...:thumbdown
Det var der vel heller ikke nogen der regnede med. Men nu spurgte han jo om hvem man kunne anbefale og ikke hvem man ønskede at svine til!
Besvaret
Det var der vel heller ikke nogen der regnede med. Men nu spurgte han jo om hvem man kunne anbefale og ikke hvem man ønskede at svine til!
Just præcist!! Jeg kan kun sige at jeg havde en god oplevelse med AutoHaus. Bestilte 4x 19" dæk uden at betale depositum eller lign. Fik løbende status pr. mail omkring leveringstid og da han personligt monterede dæk med det rette dækskifteudstyr, fik vi en god sludder omkring bilverden og det at bo i Sverige...... Desuden var prisen ABSOLUT i orden og billigere end Dackonline. Eneste minus er kørslen til Hörby, men ok det er lige ud af landevejen:) Jeg sætter MEGET pris på den personlige service/kontakt når der skal "pilles" ved min Porsche. Har sgu prøvet med en tidligere bil at mekaniker susede rundt med sin elev og har også oplevet at få en rids i fælg ved dækskifte hos et større sted, hvor man IKKE må stå og se de skifter!! Og nej jeg er ikke venner med Peter.......Fortæller sgu´bare ærligt om en god oplevelse! Jeg er ellers´100-meter mester i at spotte uærlige bilsælgere/mekanikere etc. da jeg husker som en elefant!!
Besvaret

Vinterdæktest Til almindelig oplysning har ADAC foretaget den årlige vinterdæktest. Det er højst sandsynlig den, som FDM vil henvise til i næste nummer af Motor. De to vindere i størrelsen 205/55 16H er Michelin Primacy Alpin PA3 Dunlop SP Winter Sport 3D http://www.adac.de/Tests/Reifentests/Winterreifen/205_55_R16H/default.asp?ComponentID=194624&SourcePageID=8979 Jeg har selv lige bestilt et sæt Michelin (monteret på stålfælg) til min Audi A4 hos Fensmark trailer (nær Næstved) til den nette pris af 6.500 DKK.

Besvaret
Det er med tårer i øjnene, at vi sætter vores dejlig bil til salg... Håber hun får et dejligt hjem og en ny ejer der vil passe godt på hende... http://www.auto-haus.se/bilar-i-lager/fiat.aspx Henvendelser kan ske til forhandleren.
Well, nu er det her jo en offentlig debat, og med det følger der jo både ris og ros af de sælgere, mæglere og andre man handler med. Siden det er en offentlig debat synes jeg godt at jeg kan tillade mig at komme med min advarsel mod Autohaus, til trods for at Peter færdes herinde og glædeligt rådgiver og hjælper. Jeg kan desværre ikke give Autohaus en anbefaling med på vejen ifm køb og salg af vores bil. Måden vi fik at vide at vores bil var solgt, var fra Vägverket, som sendte os en lap, og intet ord fra Autohaus. Vi måtte efterfølgende selv tage kontakt til Autohaus for at høre salgsprisen og aftale nærmere om afslutning af handlen. Efterfølgende ville han vende tilbage, men det gjorde han ikke, og vi måtte gentagne gange ringe og maile, ofte uden respons. Bilen blev solgt i slutningen af marts, men det er først for ganske kort tid siden at vi endelig fik så godt som afsluttet... Jeg synes bare ikke det er i orden at der går over 14 dage mellem en mail eller et svar på et spørgsmål ( specielt ikke når man kan se at personen er yderst aktiv herinde ), og jeg synes bestemt heller ikke at man forsøger at gøre alle glade ved, at man skal have af vide gennem Vägverket, at ens bil er solgt. det kræver kun et simpelt opkald eller en mail... Dét er ikke service i mine øjne, og det virker meget uprofessionelt... Hele processen har været et irritationsmoment uden lige, og til slut måtte jeg overlade alt vedrørende denne sag til min bedre halvdel, jeg jeg simpelthen var for arrig til at kunne skrive pænt til Autohaus. ( Tænk at skulle sende den samme mails til begge firmaets adresser samt en PM herindefra, før man får respons!) Jeg har hørt om folk der har været meget glade for Autohaus' service, men det kor kan jeg desværre ikke istemme mig, men kun glæde mig over at andre har haft positive oplevelser... Og sorry Peter, men når man færdes herinde må man kunne klare både ris og ros....
Skal jeg komme med flere?
Besvaret

Mine egne erfaringer med PeterAutoHausDækService m.m. er overvejende* positive - så jeg kan kun anbefale biksen. *Fik skiftet til vinterdæk deroppe for et stykke tid siden - og Peter glemte at spænde en enkelt fælg med momentnøgle. Det resulterede i en "sjov" rumlen efter lidt tid. Men en efterspænding fik dén sag ud af verden. Og jeg er egentlig ganske sikker på, at det var en kombi af "bla bla bla bla...futten rundt om bilen...snakke snakke...bla bla" der fik ham til at misse en moment-spænding. Jeg har efterfølgende købt, og fået monteret, sommerdæk/fælge deroppe til UG+. Både pris og service. Næste gang jeg skal have serviceret gryden, så bliver det også på de kanter - nemlig hos Bilcentrum i Hörby.

Besvaret

Kan vi holde os til tråden please ? jeg er pænt ligeglad med folk der render rundt og er tøsefornærmet over et eller andet - leder bare efter en god deal :-) Har dog fundet den - blir euromaster i Helsinborg, takker for alle indputs :-)

Besvaret

Gio - det bliver nogle michelin ice eller frost et eller andet, prisen er lidt usikker da de kører noget efterårs tilbud pt, som afhænger af hvor mange grader det er den dag man betaler og køber - 1% rabat pr. grad det er - tilbuddet starter på mandag den 1. oktober - så deromkring kender jeg prisen. Men det blir omkring 2600-2800 sek for 4 dæk inkl. montering og afbalancering. Det er for 225/60 R16. Prisen er nogenlunde den samme som på www.dakonline.se - men her har jeg bare fået rådgivning af en sælger, det ligger 4 km fra min bopæl og så slipper jeg for at handle dæk over nettet, som derefter skal fragtes til en forhandler, hvor man så skal aftale tid osv med bagefter - det forekom mig lidt besværligt. PS jeg er ret doven hvad angår den slags, sååååå hehe.

Besvaret
Gio - det bliver nogle michelin ice eller frost et eller andet' date=' prisen er lidt usikker da de kører noget efterårs tilbud pt, som afhænger af hvor mange grader det er den dag man betaler og køber - 1% rabat pr. grad det er - tilbuddet starter på mandag den 1. oktober - så deromkring kender jeg prisen[/quote'] Så du går og satser på indian summer :D
Besvaret
Ja sån en dag dag ud af en million med 18-20grader ville ikke være ringe her i oktober heheheh.
Det er da ikke helt umuligt, da jeg i formiddags var inde på deres hjemmeside og klikke på Malmø, var temperaturen og dermed rabatten da på 17% :th2: Det er sgu da en ok rabat...........:) Jeg krydser fingre for at vi rammer 18 grader celcius den dag du skal bestille............ :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...