Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg søger en dyreglad og dyrevant person, der har lyst til, at komme og gå en tur midt på dagen, med vores Welsh Corgi Cardign hvalp Anton. Han er den største nusse-trold og hyggehund, men har også en del krudt der skal brændes af:) Hvor mange gange om ugen, kan vi snakke om, men behovet er størst onsdag og torsdag. Du skal gå en god tur med ham, og lege lidt med ham når i kommer tilbage. Jeg forestiller mig, at du er vant til hunde, måske går du i skole, måske er du hjemme om dagen, og syntes det kunne være hyggeligt, at hygge med en hund et par gange om ugen. Han er 11 uger nu, og i fuld gang med, at få lidt opdragelse, derofor skal du være indstillet på, at bruge de samme kommandoer som vi bruger, og derudover er det vigtigste bare, at du elsker hunde. Vi bor på Bäckahästgatan i Malmö: http://www.hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=b%e4ckah%e4stgatan+50 Hvis du er interesseret, eller kender nogen der er, så send mig en PM, med lidt om hvem du er, og gerne hvilke dage det vil være muligt for dig, at gå med Anton. Glæder mig til at høre fra dig. Med venlig hilsen Diana Rasmussen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...