Guest Supermule Skrevet September 29, 2007 Rapporter Skrevet September 29, 2007 Den findes ikke længere i deres katalog??? Nu har den alm. turbo fået 500hk, men hvor blev s'eren af????
Guest Mogens Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 He he... Den findes ikke længere i deres katalog??? Nix, den er der ikke pt. Nu har den alm. turbo fået 500hk, men hvor blev s'eren af???? Ja den er jo lagt på is indtil videre. Kender du jo også fra Audi, hvor tidligere modeller ifm. en "årgangsudvikling" ikke pr automatik fås fra day one, ik' ;)
Guest Supermule Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Jojo, men synes bare at det var lige lovlig kort tid...... Men den skal vel ha' nogle flere pruheste....... :th2: Nix, den er der ikke pt. Ja den er jo lagt på is indtil videre. Kender du jo også fra Audi, hvor tidligere modeller ifm. en "årgangsudvikling" ikke pr automatik fås fra day one, ik' ;)
Guest Mogens Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Hysteri Jojo, men synes bare at det var lige lovlig kort tid...... Men den skal vel ha' nogle flere pruheste....... :th2: Ja med det hk-hysteri, som pt hersker i Tyskland, er det sikkert HELT nødvendigt. Jeg synes det er vanvittigt - 580 hk i en vanlig stationcar, man futter til ICA-marked mm. i... (har ikke noget med Audi som sådan at gøre - mere et eksempel). At man stopper så mange hk i en ægte sportsvogn som Ferrari, Porsche (ej Cayenne) eller Lamborghini, er en sag IMO...
Guest Supermule Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Jeg synes sgu det er federe at ha' en stcar der kan nakke en Ferrari...... :th2: Og er det ikke federe at man har en bil der kan bruges til andet end søndagskørsel???? ;)
NGO Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Jeg forstår ikke at man endnu ikke er hoppet på Lexus vognen og laver biler med mellemstore benzin motorer og så booster med en elmotor og batterier når man skal vinde "duellen" i et lyskryds?. For mig at se er det temelig meget til grin at smide monster motorer i familiebiler og SUV'er. Ja de er måske hurtigt oppe i fart (lige så hurtige som en rendyrket sportsvogn med ½ så mange HK!!!) Men når de kun kan bruge ydelsen på lige vej, alligevel "kun" kan komme op på 250kmt (som diesel modellen efterhånden også kan klare), kræver tankning for hver 3-400km - når man kører pænt og dertil koster lige så meget som en alm sportsvogn OG en almindelig udgave af samme bil. Så forstår jeg ikke logikken i at købe dem frem for regulære sportsvogne.
Gio Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Så forstår jeg ikke logikken i at købe dem frem for regulære sportsvogne.Logikken er "status" - og WAF-faktoren spiller jo også ind i sådan et indkøb. Fruen i huset går med til det, fordi det er en, pladsmæssigt/udseendemæssigt, praktisk bil med plads til barnestol og købmandsvarer - og farmand får pru-hypper og løftede øjenbryn med på vejen....og street-cred :D (ovenstående er ren spekulation fra min side - men, lo & behold - jeg er ret sikker på det er scenariet mange steder :p )
Schacke Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Logikken er "status" - og WAF-faktoren spiller jo også ind i sådan et indkøb. Fruen i huset går med til det, fordi det er en, pladsmæssigt/udseendemæssigt, praktisk bil med plads til barnestol og købmandsvarer - og farmand får pru-hypper og løftede øjenbryn med på vejen....og street-cred :D (ovenstående er ren spekulation fra min side - men, lo & behold - jeg er ret sikker på det er scenariet mange steder :p ) Nemlig Gio, du har fprstået det........ :th2: Det var væsentlig nemmere at få overtalt "chefen" til en Mercedes S500 end en "potensforlænger" som en Porsche (undskyld Mogens & Co)........... Selvom hun har den praktiske bil, Citroen C5 Kombi, så var hun mere stemt for en familiebil til mig også.........
NGO Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Logikken er "status" - og WAF-faktoren spiller jo også ind i sådan et indkøb. Fruen i huset går med til det, fordi det er en, pladsmæssigt/udseendemæssigt, praktisk bil med plads til barnestol og købmandsvarer - og farmand får pru-hypper og løftede øjenbryn med på vejen....og street-cred :D God pointe, men nu er hverken status eller kvinder jo kendt for at være ophav til den store logik i universet. Det kan hermed konkluderes at de ellers så miljøbevidste Kvinder faktisk bærer skylden for udviklingen af og den ekstra CO2 som udledes af disse køretøjer.
Guest Mogens Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Flere biler er løsningen har man alligevel Jeg synes sgu det er federe at ha' en stcar der kan nakke en Ferrari...... :th2: Nakke og nakke - handler vel lidt om, hvorledes dette begreb betragtes... Og er det ikke federe at man har en bil der kan bruges til andet end søndagskørsel???? ;) Nøh, de fleste familier har jo mere end een bil, hvorfor man vel har een til hvert formål. Det har du - og det har jeg ;)
Guest PeterK Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Nakke og nakke - handler vel lidt om, hvorledes dette begreb betragtes... Nøh, de fleste familier har jo mere end een bil, hvorfor man vel har een til hvert formål. Det har du - og det har jeg ;) JUST præcis og min strategi........ I øvrigt giver jeg ikke en skid for Mercedes, BMW og Audi´s 0-100km´t opgivelser. De er RENT teoretiske.......HVER gang man læser test af RS4, M3 etc. kan de aldrig få dem under 5sek fra 0-100, men sjovt nok læser man ofte at Porsche er meget mere konservative i deres opgivelser. Min 997S er flere steder testet til 4,5/4,6, bla. ifm. test mod R8....... MEN som jeg har skrevet 100 gange før, så er det måden den gør det på og hvordan den ser ud som som tænder mig!!!
Guest Mogens Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 I øvrigt giver jeg ikke en skid for Mercedes, BMW og Audi´s 0-100km´t opgivelser. De er RENT teoretiske.......HVER gang man læser test af RS4, M3 etc. kan de aldrig få dem under 5sek fra 0-100, men sjovt nok læser man ofte at Porsche er meget mere konservative i deres opgivelser. Min 997S er flere steder testet til 4,5/4,6, bla. ifm. test mod R8....... MEN som jeg har skrevet 100 gange før, så er det måden den gør det på og hvordan den ser ud som som tænder mig!!! "Amen" :th2:
dkrath Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Jeg synes sgu det er federe at ha' en stcar der kan nakke en Ferrari...... :th2: Og er det ikke federe at man har en bil der kan bruges til andet end søndagskørsel???? ;) Hvorfor køber du så ikke sådan en ;) En Audi RS6 er rigtig hurtig lige ud (når den virker selvfølgelig), men den er ingenting sammenlignet med en Ferrari, som her, på f.eks. en bane. Så nakke en Ferrari er så meget sagt synes jeg.
dkrath Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 I øvrigt giver jeg ikke en skid for Mercedes, BMW og Audi´s 0-100km´t opgivelser. De er RENT teoretiske.......HVER gang man læser test af RS4, M3 etc. kan de aldrig få dem under 5sek fra 0-100, men sjovt nok læser man ofte at Porsche er meget mere konservative i deres opgivelser. Min 997S er flere steder testet til 4,5/4,6, bla. ifm. test mod R8....... MEN som jeg har skrevet 100 gange før, så er det måden den gør det på og hvordan den ser ud som som tænder mig!!! Hørt! Og fornemmelsen at køre i en Porsche er noget specielt. Har aldrig i nogen anden bil prøvet en undervogn som i min Porsche eller i mine forældres 991'er - det er noget specielt hele vejen igennem.. DET VIRKER. Og det er endda selvom jeg har prøvet (som passager) et lille udvalg af Ferrarier, Corvetter og TVR.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu