Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg fik lige en meddelelse fra banken om at de have lukket mit kort, fordi de havde en mistanke om at det var faldet i de forkerte hænder. Det har nu ligget i min tegnebog hele tiden og der er ingen forkerte transaktioner:confused:. Så nu kan jeg ikke købe noget. Fedt nok. Sulten ? Det er ikke vore problem!

Besvaret

Det er rigtig skidt..... meeeen jeg vil dog indskyde. Det kan skyldes du har handlet et sted hvor banken ved der er blevet aflæst koder. Jeg mindes sidste år der var aflæst koder og kort i Kvickly i Helsinge, der lukkede bankerne alle kort der var blevet kørt i de pågældende terminaler...en lokal kending som dig vil vide at det dækker nærmest samtlige kort i Helsinge og omegn:eek:

Besvaret

De har så i det mindste fortalt dig det. Mit danske Mastercard blev holdt pludselig op med at virke mens jeg vi på Bornholm. Jeg brugte bare noget til at betale med, og ringede så til PBS da jeg kom hjem. Det var spærret fordi der havde været to mistænkelige transkationer på det á GBP 5 per styk. Det havde systemet automatisk fanget og de havde så spærret kortet. Vi blev enige om at de bare lukkede kortet permanent og sendte et nyt med posten. Men jeg havde ikke fået nogen besked om det, jeg var nødt til at ringe til PBS for at få informationen, det er egentlig lidt dårligt. Hvordan mit kortnummer er blevet lækkert fortaber sig stadig i det uvisse, men jeg syntes egentlig det er meget trygt at vide at de faktisk har styr på at spotte den slags og reagere på det. Løsning er at have et par kort - risikoen for at de begge blive blokeret er nok ikke særlig stor.

Besvaret
Løsning er at have et par kort - risikoen for at de begge blive blokeret er nok ikke særlig stor.
Jeg har 2 master card, 2 visa dankort, 1 american express. Problemet er bare at der kun er penge på det de har lukket :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...