Jump to content

Hvorfor ser man aldrig...

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvorfor man "aldrig" ser nogle på vejene af denne model? (årg. '05 - pris under 30.000 euro) Man får da virkeligt meget for pengene, IMO (ovenikøbet garanti) - Jaguar S-type 2.7 twin-turbo diesel Executive: www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=2&id=11111111274514453& Daten: Gebrauchtfahrzeug, 34.369 km, 152 kW (207 PS), Diesel, Automatik, Erstzulassung: 12/04, Klimaautomatik, rot-metallic, 4/5 Türen Besonderheiten: ABS, Stabilitätskontrolle, Einparkhilfe, Zentralverriegelung, Tempomat, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Navigationssystem, Sitzheizung, Standheizung, el. Fensterheber, Xenonscheinwerfer, Garantie Beschreibung: Garantie, Automatikgetriebe, Multifunktion für Lenkrad, Sitzverstellung elektr./Memoryf. Fahrers, Sitzheizung Fahrer/Beifahrer, Klimaautomatik, Navigationssystem Professional mit Touchscreen, Diebstahlschutz Jaguar, Komfort Fahrwerk, Dynam.-Stabil.-Control+Traction, Airbag fuer Fahrer / Beifahrer, Kopfairbag Fahrer/Beifahrer, Seitenairbag fuer Fahrer/Beifahrer, Leichtmetallfelgen, Zentralverriegel. mit Fernbedienung, Fensterheber, el. vorne/hinten, Innenspiegel autom. abblendend, Edelholzausfuehrung, Durchladesystem, Park-Distance-Control (PDC), Nebelscheinwerfer, Xenon - Licht, GESCHWINDIGKEITSREGELUNG, Bordcomputer, Radio CD, Farbe: Rot Metallic, Polster: Leder beige

Guest Supermule
Besvaret

Fordi det er en morfarbil...........ganske enkelt! Og kvaliteten af Jaguar halter LANGT bagefter andre europæiske mærker...

Besvaret

Nja - det er nu mere en myte de seneste år. Ifølge statistikkerne over issues på bilmærker, så er det blevet meget meget bedre efter at Ford købte dem. MEN - efter Ford købte dem er der gået genbrug i den i min mening. De har mistet deres sjæl - bare kig på netop S-typen. Den ligner ikke engang en Jag mere. Og stil lige en Aston ved siden af den ellers lækre XK, og så blegner den som en dårlig kopi.

Besvaret
Nja - det er nu mere en myte de seneste år. Ifølge statistikkerne over issues på bilmærker, så er det blevet meget meget bedre efter at Ford købte dem.
Myte - jep. Folk holder ved de gamle "rygter" , hvilket er svært at ryste af brand'et. En Jag idag er helt på højde med de andre bilmærker.
MEN - efter Ford købte dem er der gået genbrug i den i min mening. De har mistet deres sjæl - bare kig på netop S-typen. Den ligner ikke engang en Jag mere.
Det er så mest X-typen (Mondeo), genbruget er gået ud over, IMO...
Og stil lige en Aston ved siden af den ellers lækre XK, og så blegner den som en dårlig kopi.
Nu har XK og Aston ikke min interesse, og jeg var ikke den eneste på gårdsdagens brunch-meeting hos Jaguar DK. Der stod en række af begge modeller, men ganske få af de 400 besøgene kiggede på dem. Der fik de gamle udgaver langt mere opmærksomhed ! (dette møde: www.jaguarclub.dk/usr/jaguar/Home.nsf/47e66d0a2e410bc2c125697f0062ebbc/5d378a16c7fe00c2c12573460048849d?OpenDocument
Besvaret

Nice...

Vi har solgt mange Jag, men diesel er ikke nemt i SV..
OK - modellen her skulle ellers være fin. Men det skal jo for mange nok være BMW eller til nød Audi, hvis det er...
Besvaret

Wrong !

Din sportsbil er jo også nästen en VAG :):)
Nope - hvor ser du ligheden? Ingen steder...
Besvaret

Jeg er da superglad for min diesel Jag. Brugtmæssigt får man meget lir for små penge fordi navnet er for højrøvet til at folk må bruge dem som firmabiler, samt at de har ry for at gå i stykker. Min består sjovt nok i den sammenhæng af 90 % eller mere af Ford Mondeo dele, som vel har ry som et fornuftigt køb omend et måske lidt kedeligt valg, med mindre man gerne vel ligne en strisser. I øvrigt er S typen jo på sidste årgang og dens afløser kan man man vel ikke kalde morfaragtig. læs om den på Jaguar.se - fås fra 463.000 SEK performance_1062CE82-32CE-47C0-A5FB-907B24B5194D_462x669.jpg

Besvaret
Jeg er da superglad for min diesel Jag.
Er det den model, jeg nævner? eller er det X-type? Jeg mener der er rimelig forskel på de 2, nemlig...
Besvaret
Er det den model, jeg nævner? eller er det X-type? Jeg mener der er rimelig forskel på de 2, nemlig...
X-type st.car, og jo forskellige modeller, lige som Golf og Passat. X-type estate har dog vel den fordel at den ikke står til skiftes ud med en nyere model foreløbig hvorimod S-type jo falder kraftigt i pris når den nye model kommer.
Besvaret

Jaguar...

X-type st.car, og jo forskellige modeller, lige som Golf og Passat. X-type estate har dog vel den fordel at den ikke står til skiftes ud med en nyere model foreløbig hvorimod S-type jo falder kraftigt i pris når den nye model kommer.
Jep, men S-typen er jo med en 2.7 bi-turbo ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...