hsahirf Skrevet October 1, 2007 Rapporter Skrevet October 1, 2007 Politiet har åbenbart lært noget af det autonome miljø og har anskaffet sig nogle nye våben En politivogn blev lørdag smadret og rippet for mursten. (Foto: Local Eyes) http://ekstrabladet.dk/112/article343058.ece
Guest Mogens Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Stands eller jeg skyder ! Politiet har åbenbart lært noget af det autonome miljø og har anskaffet sig nogle nye våben http://ekstrabladet.dk/112/article343058.ece Citat: "Betjenten råbte efter mig, at han ville skyde, men jeg fortsatte" Så har man vel ligesom selv spurgt om det...
Guest Supermule Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Jeg kan kun sige én ting...... Ærgeligt han ikke skød ham...... Så var der blevet en plads ledig på Teknisk skole til en, forhåbentlig, bedre begavet elev......
hsahirf Besvaret October 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 1, 2007 Citat: "Betjenten råbte efter mig' date= at han ville skyde, men jeg fortsatte" Så har man vel ligesom selv spurgt om det... HAha, ja den faldt jeg også over da jeg læste det, men nu var det ikke sådan en diskussion jeg ville starte her ;)
BS Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Jeg kan kun sige én ting...... Ærgeligt han ikke skød ham...... Nej det havde kostet for meget papir arbejde. Hvis ikke havde ideen ellers været fin :D
Gio Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Jeg kan kun sige én ting...... Ærgeligt han ikke skød ham...... Så var der blevet en plads ledig på Teknisk skole til en' date=' forhåbentlig, bedre begavet elev......[/quote'] Nu må i sgu´ lige styre jer! Det var dog en sygelig rabiat holdning, og mangel på respekt for et menneskeliv. Fordi omtalte person, tilsyneladende, ikke har samme antal brikker at flytte rundt med, så nyder han de samme rettigheder som enhver anden dansk statsborger. Hvor er jeg bare træt af at høre magelige borgere ophøje sig selv, og begynde at kategorisere i høj og lav. (implicit, ja...men det ikke til at tage fejl af) *føj!*
Sune Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hvor er jeg bare træt af at høre magelige borgere ophøje sig selv, og begynde at kategorisere i høj og lav. (implicit, ja...men det ikke til at tage fejl af) *føj!* Ja fuldstændigt usmageligt. Fandeme også for langt ude at de skide borgerlige dermed indirekte kan forsvare tydeligvis afstumpede politifolk, der passer deres arbejde. Få forhelvede de magelige politisvin til at holde op med at genere stakkels beboere på Nørrebro, som uforskyldt bliver pågrebet med tyvekoster i hænderne. Det kan sku heller ikke passe, at samme stille og rolige flok uskyldige unge mennesker, skal generes imens de redesigner en politibil og omfordeler samfundets elektroniske goder. Fandeme for galt.
Gio Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 <én stor misforståelse>Nå ja...man læser jo hvad man vil - og får det ud af det der passer til ens humør. Men kan da godt se det humoristiske i dit indlæg, bestemt :th2:
Sune Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Ikke at jeg ikke kan se at der emmer lidt meget af Helge Adam Møller tidligere i tråden, men jeg synes ikke på nogen måde den artikel i EB kan læses som andet end en flok småkriminelle tudeunger, der burde lære at kende forskel dit og mit samt på ret og forkert.
Guest Supermule Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Er det ikke lige så rabiat at ha' den vage holdning til kriminalitet???? Mind mig om det, når der er nogen der har tømt dit for indhold............ Med fløjlshandsker kommer man ikke langt...... Nu må i sgu´ lige styre jer! Det var dog en sygelig rabiat holdning, og mangel på respekt for et menneskeliv. Fordi omtalte person, tilsyneladende, ikke har samme antal brikker at flytte rundt med, så nyder han de samme rettigheder som enhver anden dansk statsborger. Hvor er jeg bare træt af at høre magelige borgere ophøje sig selv, og begynde at kategorisere i høj og lav. (implicit, ja...men det ikke til at tage fejl af) *føj!*
Gio Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 men jeg synes ikke på nogen måde den artikel i EB kan læses som andet end en flok småkriminelle tudeunger' date=' der burde lære at kende forskel dit og mit samt på ret og forkert.[/quote']Det giver jo ikke etaten ret til at pløkke dem ned som de lyster, alternativt lade strisser-fido tygge på dem mere end højst nødvendigt.
Bjarne233 Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 *LOL* .... Here we go again......
Sune Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Vi kan starte med at bruge en syv-otte indlæg på at definere 'højst nødvendigt', eller skal vi bare sige 'godnat, og sov godt' ;-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu