Fagerland Skrevet October 1, 2007 Rapporter Skrevet October 1, 2007 Hej, Så har jeg prøvet den første. Bo-laget. Ikke en hit Men men, jeg vil prøve at finde en ny mælger, som kan sælge min lejlighed. Nogle gode ideer? /Martin
SanneJ Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hej, Så har jeg prøvet den første. Bo-laget. Ikke en hit Men men, jeg vil prøve at finde en ny mælger, som kan sælge min lejlighed. Nogle gode ideer? /MartinSälg selv?
BS Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Jeg har været super godt tilfreds med Margareta Björkvald fra www.bocenter.se Hun var mægler på det hus vi købte og fik lov at sælge min lejlighed også for hun var super behagelig og havde styr på sine ting. Prisen var helt fair og den blev solgt på 1 uge. Den varmeste anbefaling herfra.
DoJo Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hold dig fra Globen, en jeg kender havde utrolig dårlig erfaringer med dem hvor de sad hjemme hos dem og pressede dem til at skrive under og krævede 15% af salgssummen i betaling :thumbdown
Miriam Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Hold dig fra Globen' date=' en jeg kender havde utrolig dårlig erfaringer med dem hvor de sad hjemme hos dem og pressede dem til at skrive under og krævede 15% af salgssummen i betaling :thumbdown[/quote'] Ja, undskyld mig, kender ikke mægleren, men man kan sgu da ikke blive presset til at skriver under på noget som helst. Det siger måske mere om ham der skriver under, end selve mægleren !
BS Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Ja' date=' undskyld mig, kender ikke mægleren, men man kan sgu da ikke blive presset til at skriver under på noget som helst. Det siger måske mere om ham der skriver under, end selve mægleren ![/quote'] Det siger noget om den der skriver under ja. Men det er en metode de benytter sig af. Min gamle overbo skrev så ikke under men måtte SMIDE mægleren ud af lejligheden efter han direkte var blevet svinet til af mægler pga han ikke ville skrive under med det samme. Så jeg vil også kraftigt fravælge Mäklargloben.
DoJo Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Ja' date=' undskyld mig, kender ikke mægleren, men man kan sgu da ikke blive presset til at skriver under på noget som helst. Det siger måske mere om ham der skriver under, end selve mægleren ![/quote'] De skrev nu heller ikke under, men det minder lidt de støvsugersælgere der var i rabatten for et stykke tid siden. Man kan sku ikke tillade sig at presse folk på den måde når man sidder hjemme hos dem. Den ene sælge var i øvrigt dansker (måske tidligere støvsugersælger :p )
BS Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 ...Den ene sælge var i øvrigt dansker (måske tidligere støvsugersælger :p ) Pudsigt. Han var også oppe hos min ex overbo.
Lynge Besvaret October 1, 2007 Rapporter Besvaret October 1, 2007 Jeg vil også på det kraftigste fraråde Mäklergloben. De har succes med at få danske fordi de har Danske mæglere, så tænker mange at det er nemmere med sproget. Men jeg har hørt historier om dem og selv haft erfaring med dem, de er uduelige og ham gutten i taler(har heldigvis glemt hans navn) er nemlig en ubehagelig person der lover mere end han kan holde. Jeg kan derimod give de varmeste anbeaflinger til Bjurfors især nedenstående mægler, han er super flink, meget reel og seriøs omkring tingene, ved hvad han laver:th2: Jan Jönsson Fastighetsmäklare Ledamot Mäklarsamfundet Dir tel: 040-36 74 92 Mob: 0708-35 34 80 jan.jonsson@bjurfors.se
Eg Egemarke Besvaret October 21, 2007 Rapporter Besvaret October 21, 2007 Livsrum :-( ligger på Davidshall Mage til platugler skal man lede længe efter. Oplevede ved salg af en 2v at de ikke oplyste om fejl og mangler ved besiktningen af lejligheden, der ,manglede angiveligt en ballofix i badeværelset ( en lille hane så man kan lukke/åbne for vandet ved reparationer etc) Dette mente de at der skulle betales 35000 skr for, samt manglende rengøring. Dette trick forsøgte de at lave i banken ved overdragelse af nøgler til den nye ejer. En ballofix koster ca 25 Kr. Og mæglerens kone havde vist et rengørings firma der liiiige kunne ordne den lille sag lynhurtigt såååå........... Nul tænkte jeg :-( Jeg gik selvfølgelig gennem taget og fortalte at de ku rende mig. Aftalen blev at jeg i fællesskab med købers far (det var en ung pige der købte) ville syne manglerne. for blot at konstatere at den manglende ballofix sad på sin plads og der angiveligt manglede en lille plasthåndtag på denne så man skal bruge en skruetrækker for at enten åbne eller lukke denne !! Pengene ville mægleren ikke slippe før efter 1½ måned, da de var låst på deres konto. Indtil at fejlene var udbedrede Rengøringen var der bestemt heller ikke noget i vejen med, (svigermor samt kæreste havde virvlet rundt i 3 dage med kost og klud). Køberfar og jeg blev hurtigt enige om at der ikke var noget at udsætte og at de gerne ville overtage lejligheden i den stand den var i (den var FIN). Desværre havde vi købt lejlighed gennem samme mægler og blev bestemt IKKE oplyst om vores rettigheder på en betryggende måde, vi kunne bruge en weekend på at gøre rent INDEN at vi kunne bruge lejligheden. Køkkenet lignede noget der var løgn osv osv....... Sjovt nok er deres fine hjemmeside osse væk :-?? Så hold jer LANGT væk, fra livsrum Livsrum Telefon: 040-102730 Adress: Davidshallstorg 9 21145 Malmö
Carwash Besvaret March 12, 2009 Rapporter Besvaret March 12, 2009 Jeg vil personligt fraråde denne ejendoms mælger http://frandevi.webzoo.se/ hun giver forfalsket forhåbninger til at starte med, og jeg har brugt lidt over 3 uge på at skrive frem og tilbage og vi sku skrive formidlings aftalen imorgen fredag. jeg får en mail fra hende at hun kan ikke tage nye objakter ind, så tænker jeg hvorfor har hun spildt min tid og ikke har sagt det første gang.. det er totall uprofessional og meget snobbet, jeg tror hun er meget respektløs over for sin medmennesker.. jeg føler totall snydt samt spildt min tid på sådan en mælger... så hold jer fra hende samt hun er 10-15kg dyrere end det fleste. carwash
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu