Nenad Skrevet October 3, 2007 Rapporter Skrevet October 3, 2007 Nu bliver vi talt om aftenen i toget på vej hjem. Gad vide om deres medarbejder heller ikke har plads i toget om morgenen:fight: Kunne bare ikke lade være med at kommenter dette, nu hvor jeg har stået op i toget en del dage på det sidste..... Mvh Nenad
spinner Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Vi blev også talt her til morgen, på 7:02 fra centralen ... Flere gange endda...
Madsen Besvaret October 4, 2007 Rapporter Besvaret October 4, 2007 Vi blev også talt i går klokken 16, hvor toget også var proppet... Mindes også at vi blev talt den søndag nat hvor Nephew spillede i Tivoli... Det var vel omkring midnat, tror jeg...
skåning Besvaret October 13, 2007 Rapporter Besvaret October 13, 2007 de täller hver år hver år i marts og oktober gör de noget som hedder resanderäkning. med andre ord de täller hvor mange passagerer der er på de forskellige tog for at se om der behöves flere togsät eller mindre. der ska väre en med i hver afgang.. hvis det er skånetrafiken så sker det mellem kastrup og malmö c og hele skåne.. dsb gör det jo på en anden måde.. det er noget med at der står folk på hver station og deler ud papirer som man senere afleverer på den station man er landet på og ska af på..
Humle Besvaret October 14, 2007 Rapporter Besvaret October 14, 2007 for at se om der behöves flere togsät eller mindre. Utroligt....burde jo ikke være nødvendigt at tælle. Enhver kan jo se nødvendigheden af længere tog og 10 min drift......
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu