Benzino Skrevet October 5, 2007 Rapporter Skrevet October 5, 2007 Har et spørgsmål til jer der har hentet en Porsche hos Porsche Zentrum i Tyskland. Den forhandler jeg har kontakt til kræver at der er en underskrevet kontrakt før jeg kommer til Tyskland. Ellers vil han ikke lave forarbejdet så jeg kan køre samme dag. Hans begrundelse er 1) De laver ALDRIG reservationer hos Porsche Zentrum 2) Farzeugbrief (bil pantebrevet) som deres bank sidder inde med tager 2-3 dage at få ind i Porsche butikken. Det lyder lidt underligt og når jeg taler med ham virker det på ham som om JEG er skudt i hovedet, når jeg helst vil se bilen, før jeg vil købe den. Han påstår han sælger 20-30 biler til skandinavien med en kontrakt skrevet på forhånd. For mig virker det som om han vil have presset købet ned i halsen på mig!
michael og carina Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 Man køber da aldrig en bil man ikke har set "live" og prøvekørt. Det lyder som han vil presse dig til at skrive under
Guest Mogens Besvaret October 5, 2007 Rapporter Besvaret October 5, 2007 En Ommer... Har et spørgsmål til jer der har hentet en Porsche hos Porsche Zentrum i Tyskland. Jég har hentet 2 stk - i Fulda og Karlsruhe Den forhandler jeg har kontakt til kræver at der er en underskrevet kontrakt før jeg kommer til Tyskland. Jow jow - kald den blot "Vorvertrag" Ellers vil han ikke lave forarbejdet så jeg kan køre samme dag. Hans begrundelse er 1) De laver ALDRIG reservationer hos Porsche Zentrum LOL - har jeg så gjort et par gange vha. Vorvertrag, hvor der ikke er penge på bordet 2) Farzeugbrief (bil pantebrevet) som deres bank sidder inde med tager 2-3 dage at få ind i Porsche butikken. OK - dårligt Det lyder lidt underligt og når jeg taler med ham virker det på ham som om JEG er skudt i hovedet, når jeg helst vil se bilen, før jeg vil købe den. Han påstår han sælger 20-30 biler til skandinavien med en kontrakt skrevet på forhånd. For mig virker det som om han vil have presset købet ned i halsen på mig! Du skal købe din "nye" Porsche i Fulda - verdens bedste handler hele vejen igennem. Jeg har en mail-adresse, du kan få...
Guest Mogens Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Porscheejer? For mig virker det som om, han vil have presset købet ned i halsen på mig! Lykkedes det? ;)
Benzino Besvaret October 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 10, 2007 Nej det lykkedes ikke, bl.a. p.g.a. unavngiven person fra dette forum :)
Guest Mogens Besvaret October 10, 2007 Rapporter Besvaret October 10, 2007 Congratulations.... Nej det lykkedes ikke, bl.a. p.g.a. unavngiven person fra dette forum :) LOL - stort tillykke med din Porsche
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu