Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Haaber, at der er en der kan hjaelpe mig. Jeg har i dag vaeret til syn med min engelske bil, og det gik godt. Det eneste som ikke var i orden var forlygterne, som skal skiftes, saa de peger rigtigt. Er der nogen der har nogen ide om, hvad Zeon forlygter koster? Jeg var paa et dansk Audi vaerksted, som fik rettet vores nuvaerende paerer, saa de ikke blaende folk, og han sagde at nye Zeon paere ville koste ca. 12.000 dkr.pr. stk.:surprise: Haaber NOT, at han har ret. Haaber, at der er en, der har kendskab billygter, der kan berolige mig lidt. Paa forhaand TAK.:) Hilsen Susanne

Guest Supermule
Besvaret

Hej Susanne og det hedder XENON......:) Og det er komplette lygter han taler om og det er nok nødvendigt for at få godkendt en engelsk bil i resten af EU.....

Besvaret

Jeps, fandt lige ud af, at de hedder xenon Jeps, fandt lige ud af, at de hedder xenon :o . Du har nok ret, hmmm, saa er det jo bare at gribe til lommen og faa det gjort. Tak for dit svar. Hilsen Susanne

Guest Supermule
Besvaret

Vent lidt med at bare køre ud til Audi og få det lavet....Alle mekanikere kan gøre det og jeg ville købe lygterne på www.ebay.de Det er gerne langt billigere end sverige..... Alternativt kan du tage fat i Homer herinde fra.... Han får sin bil serviceret hos Audi i Flensburg. Der er MANGE penge at spare på at køre derned.....:)

Besvaret

jow jow...

http://www.audi-flensburg.de/ Se om du kan få fat i Torsten Illing.... Han taler dansk!!
Næppe rentabelt at køre så langt for et almindeligt serviceeftersyn på bilen - kun hvis der er en række reparationer, der skal udføres. Desuden kræver en reklamation, at man kører derned igen - kender een, der netop har måttet sande det hos Audi i Flensburg ifm. en udskiftet turbolader, der viste sig at være defekt...
Besvaret
http://www.audi-flensburg.de/ Se om du kan få fat i Torsten Illing.... Han taler dansk!!
Jeg kan indtil videre kun sige noget positivt om Audi Zentrum Flensburg :th2: Det siger jo sig selv at det ikke kan betale sig KUN at køre derned for at få foretaget sine planlagte services - når man normalt vil benytter et Audi værksted i SE - men hvis man bor i DK (også på Sjælland) kan det altid betale sig at køre derned - DK er jo altid for dyr, uanset hvilket bilmærke der er tale om. Jeg har lige været dernede og få nye bremsbelækninger på alle 4 hjul, efter præcis to timer var jeg EUR 462,- fattigere, og rejsen kunne fortsætte sydpå til Stuttgart og Frankfurt.
Besvaret
Hej, Haaber, at der er en der kan hjaelpe mig. Jeg har i dag vaeret til syn med min engelske bil, og det gik godt. Det eneste som ikke var i orden var forlygterne, som skal skiftes, saa de peger rigtigt. Er der nogen der har nogen ide om, hvad Zeon forlygter koster? Jeg var paa et dansk Audi vaerksted, som fik rettet vores nuvaerende paerer, saa de ikke blaende folk, og han sagde at nye Zeon paere ville koste ca. 12.000 dkr.pr. stk.:surprise: Haaber NOT, at han har ret. Haaber, at der er en, der har kendskab billygter, der kan berolige mig lidt. Paa forhaand TAK.:) Hilsen Susanne
Skal de være nye ??? Ellers kan du sikkert finde nogle brugte her ... http://www.bildelsbasen.se/?index=default&link=search&searchmode=1&vc[]=161100100&vc1=161&vc2=100&pc[]=120101101&pc1=120&sortfield=vehiclemodelyear&sortorder=1&page=1
Besvaret

De lygter du har nu, er de xenon ? Fordi i DK der er lovkrav til xenon. Der SKAL være en form for pudsere på forlygterne, enten viskere, eller nogen spulere. Der skal være sensor så bilen kan registrere hvor højt/lavt lygterne lyser Jeg ved desværre ikke om der er flere, men de to ved jeg hvertfald der er i DK. Det er også derfor at de billige xenon kit (3tusind ca) de ikke går igennem syn da de enten manglere pudsere eller sensor.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...