Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har en Bosradsrat som jeg bor i selv, men nu flytter kæresten ind hos nig om nogen tid.. men kan hun bare det, ja det kan hun jo men skal det oplyses til alle mulige indstanser hos boligforeningen og skal det godkendes o.s.v :) På forhånd tak.. MVH: Martin:tongue2:

Besvaret
Jeg har en Bosradsrat som jeg bor i selv, men nu flytter kæresten ind hos nig om nogen tid.. men kan hun bare det, ja det kan hun jo men skal det oplyses til alle mulige indstanser hos boligforeningen og skal det godkendes o.s.v :)
Nej, det skal ikke godkendes nogen steder. :)
Besvaret

??

Jeg ved godt' date=' at du ikke har spurgt om det - men jeg bliver lige nødt til at påpege diverse problemer, hvis I en dag går fra hinanden. Du kan læse mere her: [url']http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=3491, eller du kan klikke dig ind på Pendlerguiden, som du finder i Nils' signatur, altså lige herover... ;)
Er det ikke kun hvis "HUN" ( kæresten ) henvender sig til dem der? det er vel ikke noget der bare sker automatisk formoder jeg?? :-)
Besvaret
Er det ikke kun hvis "HUN" ( kæresten ) henvender sig til dem der? det er vel ikke noget der bare sker automatisk formoder jeg?? :-)
Nej, det sker ikke automatisk, der er jo ligesom nogen, der skal være klar over at I er sammen og går fra hinanden. Hun skal i så tilfælde vælge at inddrage myndigheder, advokat osv., men det betyder jo altså at hun står en del bedre end hun fx. ville gøre i DK. Havde det været hendes lejlighed, som du flyttede ind i, ville det samme gælde, så det er jo fair nok... Held og lykke fremover :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...