Marianne1 Skrevet October 11, 2007 Rapporter Skrevet October 11, 2007 Hej alle:) I morgen skal min kæreste og jeg til Malmø for at skrive under på det hus vi gerne vil købe i Malmø, dog med forbehold for hvad en evt. besigtigelsesrapport kan sige om huset, er der nogen der har nogle erfaringer i den forbindelse, som de vil dele med os ? Vi er ret "blank" på området, da vi aldrig har fået udarbejdet en sådan besigtigelses"rapport" før. Er der nogen der kan anbefale en besigtigelsesmand/kvinde til jobbet og er der nogle ting man skal være ekstra opmærksom på ? Håber der er nogen der vil dele sine erfaringer med os. - mvh. Marianne
Toft Besvaret October 12, 2007 Rapporter Besvaret October 12, 2007 Jeg kan klart anbefale Benny Parhorn fra Eminenta. Han brugte ca. 6 timer på at gennemgå vores hus, og det kostede omkring 8.500 sek. Virkelig en omhyggelig og sympatisk mand, som går meget op i at I som købere går med rundt og får forklaret alt hvad han ser. Her mener jeg ikke fejl som sådan, men også ting I skal være obs på i fremtiden osv. Rigtig rart at vide. Desuden er 8.500 sek ikke alverden at betale for at få en status på sit hus, når man alligevel lige har smidt et par millioner på selve det at købe huset. http://www.eminenta.se/skane.html :th2:
BS Besvaret October 12, 2007 Rapporter Besvaret October 12, 2007 Vi brugte Anticimes.se som er et stort og anerkendt firma (Ikke hermed ment at Eminenta ikke er) Det kostede i omegnen af 9k at få lavet en sådan besiktning. Han var meget grundig og kom ligeledes med råd og vejledninger. Derudover findes der muligheder for tilkøb af forsikringer mod skjulte fejl osv via Anticimex. HVIS der er "Alvorlige" fejl på huset. Så bruges rapporten tit som udgangs punkt i en endelig forhandling af prisen. Der kan tit være ret meget at hente.
Thomas Besvaret October 12, 2007 Rapporter Besvaret October 12, 2007 Vi brugte Anticimes.se som er et stort og anerkendt firma (Ikke hermed ment at Eminenta ikke er) Det kostede i omegnen af 9k at få lavet en sådan besiktning. Han var meget grundig og kom ligeledes med råd og vejledninger. Derudover findes der muligheder for tilkøb af forsikringer mod skjulte fejl osv via Anticimex. HVIS der er "Alvorlige" fejl på huset. Så bruges rapporten tit som udgangs punkt i en endelig forhandling af prisen. Der kan tit være ret meget at hente. http://www.anticimex.se/ Hedder det og dem kan vi også anbefale!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu