Schacke Skrevet October 12, 2007 Rapporter Skrevet October 12, 2007 Håber der er en som kan hjælpe mig.......... Jeg vil have nyt internet abbonnement, (har ikke fastnettelefon), synes jeg har set en homepage hvorman kan taste sit postnummer og adresse og så se hvem man kan vælge som udbyder.......... Har set linket herinde engang, men kan ikke finde det igen via søgefunktionen, så giv mig lige en hånd........
macman Besvaret October 12, 2007 Rapporter Besvaret October 12, 2007 No go Jeg har søgt højt og lavt på nettet, www.konsumentkontakt m.fl. steder og det er ikke lykkedes mig at finde en svenske leverandør af ADSL el. lign. der accepterer at levere til hustanden uden at have et svenske fastnetnr. at koble den op på ! Jeg har Telenor (tidl. BBB) og fik godt nok en ADSL forb. uden at have fastnetnr. (henviste til tidligere ejers nr.), mod jeg bestilte deres IP telefoni, hvilket har kørt ok, dog får jeg ikke helt den hastighed jeg betaler for (24Mb), men da jeg ringede for at afbestille telefoni, så fik jeg at vide at så skulle jeg betale et beløb svarende til 79 SEK pr. måned mod telefoni på 99 SEK. Fedt nok, jeg ville spare 20 SEK, for at droppe telefoni delen Så jeg kører videre med standardpakken. Det eneste alternativ jeg kan komme i tanke om er 3 mobil bredbånd, som måske er en mulighed, men afhænger af hvor man bor i forh. til hastighed. Falder du over en leverandør der leverer ADSL uden fastnetabonnement, så bring det endelige videre.
Zidane Besvaret October 12, 2007 Rapporter Besvaret October 12, 2007 http://insplanet.pricerunner.se/broadband/browse
jpc Besvaret October 13, 2007 Rapporter Besvaret October 13, 2007 Jeg vil have nyt internet abbonnement www.telepriskollen.se :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu