Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nogen som har testet deres tv app i dag?, der skulle fra kl 9.45 være digital signal til alle i malmø, er spændt på om det virker hvor jeg selv bor på lindeborg, vi får signalet fra comhem, jeg har dog en digital box, hvis det skulle blive nødvendigt.

Besvaret

Comhem levere kun digitalt signal uden om din digiboks, hvis du har et af de Sony fjernsyn de arbejder sammen med. Grundpakken er så vidt jeg ved, stadig analog :-) altså den pakke som kan ses uden digi modtager.

Besvaret

hmm øv

Comhem levere kun digitalt signal uden om din digiboks, hvis du har et af de Sony fjernsyn de arbejder sammen med. Grundpakken er så vidt jeg ved, stadig analog :-) altså den pakke som kan ses uden digi modtager.
Nå så har jeg ingen mulighed for at se digital tv, medmindre jeg køber et nyt tv fra sony, ok
Besvaret
Nå så har jeg ingen mulighed for at se digital tv' date=' medmindre jeg køber et nyt tv fra sony, ok[/quote'] Jow da, du skriver jo selv at du har en digitalboks ? :-) Mit svar går på at se digitalt tv via comhem uden digitalboks :-) Det står på deres hjemmeside :-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...