Michael Stilling Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Nej Det tror jeg vi er klar over, men når sol måne og stjerner står rigtigt, så spiller det :-) det kan man også leve på. Men ret beset er der jo ikke meget engelsk i de Speedster, Exige, Elise mere, det er Toyota motore idag rammen er Dansk, eller den er udviklet i DK men bygges af Hydro hos lotus idag, så man kunne jo i et svagt øjeblik finde på at anskue det som match made in heven Engelske Designere, dansk kvalitets ramme værktøj og japansk hightech, (selv om jeg ikke er helt enig i mit sidste punkt, havde sku helst set en tysker, men jeg sagde jo også i et svag øjeblik) :-) Men speedsteren er der jo :-)
Bigmike Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 De skulle ha brugt en 1,8T fra VW eller Audi...... Så havde det været nemt at tune på dem......
Guest Mogens Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 De skulle ha brugt en 1,8T fra VW eller Audi...... Toyota, VW - det klinger sgu ikke rigtigt ift. motorsport, vel :) Nuvel, det gik jo meget godt for Seat
nikolaj Besvaret January 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2008 enig exige s må være noget at det nærmeste man kommer en perfekt banebil, man også lige kan tørre røv på en porsche i et gade kryds i ny og næ Men så må man jo ha en avis rute, den er jo lige ude over det tiltænkte budget, men det ka være nikolaj kan snige sig der op ? det er nu ikke fordi jeg tjener en masse penge. Jeg er bare en tosse som er villig til at bruge de fleste af mine penge på en bil/MC... og den her er for lækker... med fast tag og (ret stor) hækvinge ligner den også lidt en exige http://www.bytbil.com/Used_Objects.aspx?obj=2928827&criterias=A2QAAAEAAAAoAAAAoAYAAAEAAAD%2F%2F%2F%2F%2FAgAAAAIAAAD%2F%2F%2F%2F%2F
Miriam Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Jeg er bare en tosse som er villig til at bruge de fleste af mine penge på en bil/MC... Det behøver man altså ikke at være en tosse for at gøre :) Men som 3. bil, så sætter konen altså nogle begrænsninger
nikolaj Besvaret January 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2008 det var en pæn måde at skrive det på har lige set den test af exige.. den lyder nærmest som et af de der fly Darth Vader flyver rundt i, når The Stig river den rundt... ond ond maskine
Michael Stilling Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Ja, den er super cool den grå nikolaj, men ja jeg tror det er den bedste udfordre af naturlovene :-) Mogens: 335i motoren skulle være den letteste 6er, den vejer sikkert det samme, men det kunne da være sjovt ikke ?
Guest Mogens Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Mogens: 335i motoren skulle være den letteste 6er, den vejer sikkert det samme, men det kunne da være sjovt ikke ? I en Elise? - så begynder det jo at ligne noget. Alternativt måske en 335d :laugh:
Michael Stilling Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Speedsteren er lavet med en 2,0 diesel, så i de her miljøtider med lemans på diesel og der ud af så er det da i hvertfald ikke en fjern tanke. Men speedsteren har jo den tyske maskinværk, bare for at sige noget.
Bigmike Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Der tror jeg altså du tager fejl..... Mener bestemt kun den er lavet med en 2,2 og en 2,0 turbo...Begge 2 benzinmotorer... Speedsteren er lavet med en 2,0 diesel, så i de her miljøtider med lemans på diesel og der ud af så er det da i hvertfald ikke en fjern tanke. Men speedsteren har jo den tyske maskinværk, bare for at sige noget.
Miriam Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Der tror jeg altså du tager fejl..... Mener bestemt kun den er lavet med en 2,2 og en 2,0 turbo...Begge 2 benzinmotorer... http://www.gmeurope.com/news/2003/news_030723.html
Guest Mogens Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 www.mobile.de Men ret beset er der jo ikke meget engelsk i de Speedster, Exige, Elise mere... Gad vide hvorfor der er så mange til salg af Elise - OGSÅ af Exige !
Michael Stilling Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Bigmike: jeg tror så aldrig den kom til salg, men de har kørt race med to af dem som vidst var ret kraftige. Mogens: Tænker du i forhold til Speedster ? for så er svaret der er lavet væsentligt flere Lotus, speedsteren kom jo kun i 2000 eksemplare det var det. Men jeg synes også der er en del højre styrede og de tager nok lidt tid at sælge uden for UK.
nikolaj Besvaret January 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2008 tror nu mere at follk ikke er klar over hvad de køber og bliver trætte af dem efter 30000Km.. en exige kører og ser ud som en bil der sku koster det dobbelte, men larmer ad helved til inde i kabinen.. en elise er heller ikke verdens mest praktiske bil, med et bagagerum der kan indholde en flad luftmadras.. og ingenting hvis du har pillet "kalechen" af. Jeg tror ikke det er fordi de bliver skuffet, over bilernes kvalitet eller præstationer
Michael Stilling Besvaret January 16, 2008 Rapporter Besvaret January 16, 2008 Ja det tror jeg du har meget ret i
nikolaj Besvaret January 16, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 16, 2008 ved ikke om jeg forstod spørgsmålet rigtigt, men jeg tror der er rigtig mange der køber dem fordi de ser lækre ud og så bliver de lige så stille trætte af de hårde sæder osv.. folk er nogle tosser
dkrath Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 Nå nok snak. Har i fået købt nogen biler eller hvad?
Michael Stilling Besvaret January 17, 2008 Rapporter Besvaret January 17, 2008 Næ !!! Men jeg ved hva det skal være :-) og jeg skulle have set en her i weel enden men det er udsat 2 uger så lad mig vende tilbage på den
nikolaj Besvaret January 18, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret January 18, 2008 nix heller ikke mig. Jeg venter på foråret og på at en skal købe min mc
Bigmike Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Det virker IKKE til at være produceret af Opel, men et tuningsfirma der har øvet sig lidt..... http://www.gmeurope.com/news/2003/news_030723.html
Michael Stilling Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Nej det kan jo så godt være, jeg så bare et par klip med dieslen, den har vidst også været med i et Nürburgring 24 timers, men der er jo mange spændende projekter i det løb.
Bigmike Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Men tanken er jo også skide god.... En kraftig dieselkværn med 6-700nm i en bil der vejer (strippet) omkring de 800 kg, kunne være en fantastisk køremaskine...... Nej det kan jo så godt være' date=' jeg så bare et par klip med dieslen, den har vidst også været med i et Nürburgring 24 timers, men der er jo mange spændende projekter i det løb.[/quote']
Michael Stilling Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Helt enig. Men det må komme, tanken er nemlig super god, hvis man kunne finde en fornuftig diesel, med lav vægt f.eks. bmw 2,0 diesel som er verdens letteste dieselmotor mener jeg.
Guest Mogens Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Helt enig. Men det må komme, tanken er nemlig super god, hvis man kunne finde en fornuftig diesel, med lav vægt f.eks. bmw 2,0 diesel som er verdens letteste dieselmotor mener jeg. Kedelig udvikling tråden har taget -> diesel ;) Vi prøvede en ny BMW 120d og 123d i søndags, og det var ik' så ring' endda. Dejlig cruiser med god mellemacceleration, men nogen Sturupfræser lægger motorerne nu ikke op til - IMO...
Michael Stilling Besvaret January 18, 2008 Rapporter Besvaret January 18, 2008 Jeg tror det er en vane sag, vi tænker jo høje omdrejninger når vi skal ud og det virkelig skal gå stærkt, men sådan er diesel jo ikke, det tog jo også Le mans piloterne lang tid at læer den nye køre stil at kende, hvor de jo nærmest ikke kunne høre motoren. BMW Vandt helt tilbage i slut 90erne en del løb med en kraftig 2,0 diesel bl.a. nürburgringens 24timers mener jeg var iblandt det er nu den motor der danner grundlag i den kraftige 2,0 diesel der ligger i Alpina D3 med 200 hk og en eseptionel økonomi. Den første motor Alpina ikke selv bygger. Nå ja enig lad os få noget mere benzin i tråden så længe eu stadig tillader vore benzinbiler :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu