Jump to content

Nogen der har en Nokia E90?

Recommended Posts

Besvaret

Hej, Jeg har haft en, før den havde jeg en Nokia 9300i, og E90 var jo en naturlig afløser for 9300i - men for mit vedkommende var den alt for stor. Men hvis du rejser meget så er den perfekt som dit "kontor". Den har også en fremragende skærm, og vibrator som 9300i ikke havde ;) Jeg har i dag en Nokia N95 med DME software til sync af mail, kalender og kontaktpersoner. Så jeg er dækket ind :th2: Glæder mig til at høre hvad du synes om den. /Brian

Besvaret
or mit vedkommende var den alt for stor. Men hvis du rejser meget så er den perfekt som dit "kontor". Den har også en fremragende skærm, og vibrator som 9300i ikke havde ;)
Jeg har nu haft den et par dage og er langt fra nået til at prøve alle funktioner. Foreløbig er jeg vældig godt tilfreds. Jeg synes ikke den er for stor, den er let at have i bæltetasken, som fulgte med. Det er en stor skærm, men ikke voldsom: den er mere aflang men ikke så høj som f.eks. på TyTN. Den er god at læse netsider på, dog skal jeg vænne mig til at navigere med knapper, men det går allerede bedre. En af fordelene er, at der findes mere gratis software til backup, f.eks. muligheden for at bruge den som memory-card. Ligeså til at fjernlåse den, hvis den bliver stjålet. GPS'en er jeg i gang med at (mis)bruge, rigtig smart altid at have sådan en med sig. Har downloadet de gratis Nokia-maps. Der er stadig noget uafklaret om indstilling af opkoblingspunkter, men mon ikke jeg får nærstuderet problemet en af dagene. :th2:
Guest Supermule
Besvaret

Det lyder godt..... Kan du synkronisere dine udgående mails direkte med Outlook eller skal det være via en imap server alá exchange????

Jeg har nu haft den et par dage og er langt fra nået til at prøve alle funktioner. Foreløbig er jeg vældig godt tilfreds. Jeg synes ikke den er for stor, den er let at have i bæltetasken, som fulgte med. Det er en stor skærm, men ikke voldsom: den er mere aflang men ikke så høj som f.eks. på TyTN. Den er god at læse netsider på, dog skal jeg vænne mig til at navigere med knapper, men det går allerede bedre. En af fordelene er, at der findes mere gratis software til backup, f.eks. muligheden for at bruge den som memory-card. Ligeså til at fjernlåse den, hvis den bliver stjålet. GPS'en er jeg i gang med at (mis)bruge, rigtig smart altid at have sådan en med sig. Har downloadet de gratis Nokia-maps. Der er stadig noget uafklaret om indstilling af opkoblingspunkter, men mon ikke jeg får nærstuderet problemet en af dagene. :th2:
Besvaret
Det lyder godt..... Kan du synkronisere dine udgående mails direkte med Outlook eller skal det være via en imap server alá exchange????
Mails har jeg stadig problemer med, sikkert fordi jeg mangler nogle indstillinger :confused: Men mener at den ellers synkroniserer direkte med outlook.
Guest Supermule
Besvaret

Ja....Problemet er som regel de udgående mails. Giv mig lige et praj, når du finder ud af om den kan synkronisere de udgående mails...:)

Mails har jeg stadig problemer med' date=' sikkert fordi jeg mangler nogle indstillinger :confused: Men mener at den ellers synkroniserer direkte med outlook.[/quote']
Besvaret
Ja....Problemet er som regel de udgående mails. Giv mig lige et praj, når du finder ud af om den kan synkronisere de udgående mails...:)
Yes. Mail'en fungerer fint, når jeg kobler mig op via 3, men ikke via det trådløse netværk. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvad der går galt. Den indgående mailserver skulle da fungere... :cry: Nåh jo, den udgående server skal selvfølgelig lige rettes til den trådløse leverandørs, :lol:
Besvaret
Den bruger Nokia PC Suite, som kun synkroniserer kalender og kontakter med Outlook. MEN, den har indbygget Nokia Phone Browser, som viser de beskeder, der er i Indbakke og Sendte, men gemmer dem ikke. Til gengæld har den en simpel sikkerhedskopiering, som også gemmer beskeder. Så om der findes en softwareløsning til Outlook, ved jeg ikke, men som det ser ud nu, så har den ingen mailforbindelse med Outlook. Har dog lige set det her - undersøger nærmere imorgen.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...