emre Skrevet October 16, 2007 Rapporter Skrevet October 16, 2007 hejsa, min kone er gravid ca 6/7 uge fremme.jeg har nogle spørgsmål, da det er første gang jeg bliver far og og dette område ved jeg ikke så meget så jeg bliver nød at få noget viden af de erfarinde herfra.og vi bor i serenadgatan. 1:kan hun blive behandlet i danmark?hun er ikke eu borger, da hun er flyttet til sverige sammen med mig da jeg ikke kun få visum i danmark. 2:hvordan forholder jeg mig til undersøgelser og første gangsbesøg hos lægen? 3:jeg flytter tilbage til danmark ellere rettere sagt søger om visum om en mdr tid ca. 4:hvornår skal hun tjekkes med hensyn til scanning og alt det der`? takker for hjælpen og ser frem til alle jeres forslag/ide´er. mvh Emre
Nulla Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 Henvend jer til den nærmeste vårdcentral så får i en tid hos en barnmoska. Du skal forholde dig i ro..... når i så flytter til DK skal i gøre tingene der. 4. i får tid til scanning i ca uge 16-18 på vårdcentralen som sender en henvisning til MAS
emre Besvaret October 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 17, 2007 Henvend jer til den nærmeste vårdcentral så får i en tid hos en barnmoska. Du skal forholde dig i ro..... når i så flytter til DK skal i gøre tingene der. 4. i får tid til scanning i ca uge 16-18 på vårdcentralen som sender en henvisning til MAS okay tak for hjælpen...hvad er en barnmoska?
Mohlin Besvaret October 17, 2007 Rapporter Besvaret October 17, 2007 okay tak for hjælpen...hvad er en barnmoska? jordemoder
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu