Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hejsa, min kone er gravid ca 6/7 uge fremme.jeg har nogle spørgsmål, da det er første gang jeg bliver far og og dette område ved jeg ikke så meget så jeg bliver nød at få noget viden af de erfarinde herfra.og vi bor i serenadgatan. 1:kan hun blive behandlet i danmark?hun er ikke eu borger, da hun er flyttet til sverige sammen med mig da jeg ikke kun få visum i danmark. 2:hvordan forholder jeg mig til undersøgelser og første gangsbesøg hos lægen? 3:jeg flytter tilbage til danmark ellere rettere sagt søger om visum om en mdr tid ca. 4:hvornår skal hun tjekkes med hensyn til scanning og alt det der`? takker for hjælpen og ser frem til alle jeres forslag/ide´er. mvh Emre

Besvaret

Henvend jer til den nærmeste vårdcentral så får i en tid hos en barnmoska. Du skal forholde dig i ro.....:rolleye: når i så flytter til DK skal i gøre tingene der. 4. i får tid til scanning i ca uge 16-18 på vårdcentralen som sender en henvisning til MAS

Besvaret
Henvend jer til den nærmeste vårdcentral så får i en tid hos en barnmoska. Du skal forholde dig i ro.....:rolleye: når i så flytter til DK skal i gøre tingene der. 4. i får tid til scanning i ca uge 16-18 på vårdcentralen som sender en henvisning til MAS
okay tak for hjælpen...hvad er en barnmoska?

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...