Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Fra dagens Metro:

Dörrarna öppnades på fullsatt Öresundståg Plötsligt öppnades dörrarna när det fullsatta Öresundståget var nere i tunneldelen under Öresund. En mycket allvarlig incident, anser Skånetrafiken, men SJ betonar att säkerhetssystemen fungerade. SJ:s informatör Sven-Ingvar Håkansson berättar att det uppstod problem med ett dörrpar redan vid Örestaden och att felet sedan upprepades vid Kastrups station. -Vi ser oerhört allvarligt på det som hänt. Resenärerna måste självklart känna sig trygga, säger Antonia Bergstand, informatör hos Skånetrafiken, som är upphandleare av Öresundstågstrafiken.
Skrevet af, så der tages forbehold for tastefejl ;)
Besvaret
Måske skulle dette flyttes hen i den tråd' date=' hvor jeg allerede har skrevet om denne "event".:rolleye: "Snydt for ...."[/quote'] Måske ikke ... Fortæl mig sammenhængen mellem de to hændelser, at blive snydt for en gratis-billet og at dørene springer op? :rolleye: :rolleye: :rolleye:
Besvaret
Måske ikke ... Fortæl mig sammenhængen mellem de to hændelser' date=' at blive snydt for en gratis-billet og at dørene springer op? :rolleye: :rolleye: :rolleye:[/quote'] At jeg netop har skrevet om den selvsamme begivenhed i den anden tråd?? Det skulle vel være begrundelse nok.
Besvaret
At jeg netop har skrevet om den selvsamme begivenhed i den anden tråd?? Det skulle vel være begrundelse nok.
Inden jeg skrev indlæget, kiggede jeg faktisk efter om der var andre der havde gjort det før mig. Der fandt jeg ikke din historie, så jeg tvivler på at andre gør. Men hvis en moderator føler der er behov for at slette denne tråd, er han velkommen til det.
Besvaret

Jeg synes nu det var lidt halvsjovt da de gik ud i højtaleren med "Vi har en dør som er sprunget op i tunnelen og det må den ikke da det kan være farligt!" Næææ det siger de ikke, jeg troede det var helt ufarligt når det sker... Nåja, en lille time forsinket så kom man da frem alligevel, med alle dører lukket resten af turen (lige bortset fra der hvor de skulle være åbne selvfølgelig.)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...