Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle festglade mennesker. Jeg har en plan om at lørdag d. 27.10.07 skal være dagen hvor jeg drikker mig fra sans og samling. Da det er på grænsen til det syge at gøre det alene, håbede jeg at jeg herinde ville kunne finde nogle mennesker der kunne holde mig med selskab. Jeg forestiller mig at vi starter hos mig, omkring kl. 19.00 Og når jeg ikke har mere alkohol tager vi evt. i byen :) Jeg sørger for lidt salt (læs chips), is og festlys. Har også en del alkohol, men da jeg ikke kan garantere at der vil være nok til alle. Ville det nok være en god idé hvis du selv tog lidt drikkelse med. Adresse og yderligere oplysninger får du ved at kontakte mig :D Med festlig hilsen Malene

Besvaret

Hmmm ikke mange der er feststemte.. jo bevares der er lang tid til. Men kunne jo stadig være rart med lidt feedback på om der evt. var nogen der muligvis kunne være interesseret.. :) Sæt igang.. Kan sq ikke være rigtigt at I skal være så sløve :P (trolde er også velkomne) :D

Besvaret
Joh.. men' date=' er nok ikke lige i aldersgruppen[/quote'] Det er da dig der siger det? Hvis du kan feste igennem så er alderen vel ligemeget.. er jo ikke et orgie vi skal holde *GG*
Besvaret
hæhæ så ung er hun nu heller ikke tror jeg :o
lol korrekt.. men nu har jeg så heller ingen idé om hvor gammel manden er jo.. Men jeg kan da starte.. jeg er 31 :)
Besvaret
jo bevares der er lang tid til. Men kunne jo stadig være rart med lidt feedback på om der evt. var nogen der muligvis kunne være interesseret.. :) :D
Jeg kan måske muligvis eventuelt være frisk ;) , ved det først i løbet af næste uge
Besvaret

vintertid Kom da lige i tanke om endnu en fordel ved at tage med os i byen netop den dag. Vi skifter jo over til vintertid.. Og som jeg erindre det, så skal uret stilles en time tilbage natten mellem lørdag og søndag.. Dvs.. vi får lige en time mere i byen.. SE det var da den bedste begrundelse til at tage med EVER :P

Besvaret

NU.. er det altså nu :D SÅ er tiden ved at nærme sig lørdag.. Og hvor er det dog dejligt med en masse friske mennesker.. sådan kan jeg lide det :D (ironi kan være anvendt) Gio.. hvorfor er det lige at du endnu ikke har tilbudt at være vores guide? :confused: Er der muligvis andre der har planer om at tage i byen.. så lad os mødes et sted.. :D Lyder efterhånden jævnt desperat :lol:

Besvaret
SÅ er tiden ved at nærme sig lørdag.. Og hvor er det dog dejligt med en masse friske mennesker.. sådan kan jeg lide det :D (ironi kan være anvendt) Gio.. hvorfor er det lige at du endnu ikke har tilbudt at være vores guide? :confused: Er der muligvis andre der har planer om at tage i byen.. så lad os mødes et sted.. :D Lyder efterhånden jævnt desperat :lol:
Hmm festen kan evt. måske flyttes til kbh så er jeg mega frisk, heheh.. og sommer/vinter tid gælder i kbh også hehe
Besvaret
Hmm festen kan evt. måske flyttes til kbh så er jeg mega frisk, heheh.. og sommer/vinter tid gælder i kbh også hehe
aii det kan jo ikke foregå i KBH altid.. der drak vi sidste weekend.. nu prøver vi noget nyt. Men fred være med det.. jeg tager bare mine 5-6 veninder under armen og viser dem Malmø City by night alene så :D
Besvaret
aii det kan jo ikke foregå i KBH altid.. der drak vi sidste weekend.. nu prøver vi noget nyt. Men fred være med det.. jeg tager bare mine 5-6 veninder under armen og viser dem Malmø City by night alene så :D
Jeg kunne nu godt være frisk, men sidste bus herud kører kl. 2 fra centralen... det er jo ikke rigtig sjovt...
Besvaret
Så må du jo sove ude......:love2:
Jeg har stillet et værelse til rådighed for Palle, i tilfælde af at han ikke skulle finde et kvinde menneske han kan sove hos ;-) Så nu er der ingen dårlige undskyldninger...
Besvaret
Jeg har stillet et værelse til rådighed for Palle, i tilfælde af at han ikke skulle finde et kvinde menneske han kan sove hos ;-) Så nu er der ingen dårlige undskyldninger...
Det kan vel klares med en tur på Bron ikke Mc.....:rolleye:
Besvaret
Hehe.. godt tænkt :D Tager I i byen eller hvad gør I?
Besvaret

HEY HEY HEY !!!!.... Rolig nu.. det er vist ikke set siden... uhmmm.... (kan faktisk ikke huske det) så rooolig nu Og, bron... nah.. ALT for mange mennesker... Man kan ikke røre sig derinde (eller få en drink i baren)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...