BS Skrevet October 20, 2007 Rapporter Skrevet October 20, 2007 Vi har et Gasfyr og en controler af mærket Honeywell. Modellen hedder Milton AQ6. Den fungere sådan at når udeføleren og indeføleren mener at der skal varme på. Ja så slår den over til at smide varmt vand i radiatorene. Men nu når vi har varmepumpe kommer den aldrig til at mene der skal varme på. Så jeg har brug for hjælp til at smide den på manuel eller hvad man skal kalde det. Så det er indstillingen på den enkelte radiator der bestemmer om der kommer varme på eller ej. Nogen der kender sådan en fyr her? `
elbilen Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 hvilken varmepumpe er det ? Og hvordan er den tilkoblet ? er lige lidt confus på den her.
BS Besvaret October 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 20, 2007 Det er en IVT varme pumpe men den har som sådan ikke noget med den her at gøre. Den gør bare at her ikke er koldt i huset. Den controler på billedet styrer gasfyret og derved radiatorene. Det er DEN jeg skal have sat på "manuel" så den ikke kun laver varmt vand til vandhanen men også ud til radiatorene.
elbilen Besvaret October 20, 2007 Rapporter Besvaret October 20, 2007 Hej Jeg er ikke så hård på det franske, men begrebet manuel fremkommer flere gange i denne pdf som jeg mistänker er en manual til dit kram. http://www51.honeywell.com/environment/common/documents/aq6-ui-fr2r-8218r4.pdf side 3 fonctionnement manuel måske:cool:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu