koustrup Skrevet October 23, 2007 Rapporter Skrevet October 23, 2007 http://www.dsb.dk/cs/Satellite?a=TrafikDsbDagens&aid=1148305306897&c=Page&cid=1119353973831&p=&pagename=DSB%2FPage%2FIndholdsside_uden_sidemenu_med_intro&pid= 23. okt kl. 07:40 Personpåkørsel ved Tårnby Et tog har påkørt en person ved Tårnby. Det betyder at vi i øjeblikket ikke kan køre tog mellem Københavns Lufthavn Kastrup og København H. Der kører busser mellem København H og Københavns Lufthavn Kastrup og de øvrige berørte stationer. * Togene til/fra Malmø kører kun til Københavns Lufthavn Kastrup. * Togene til/fra Nivå/Helsingør kører kun til/fra København H. EDIT: Personen er død - og jeg ved ikke om i kan få rejsegodgørelse (bare inden der bliver spurgte)
splint Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Mon det er Zimmino der er kørt ned? Så er der en chance for tilladt højresving ved lufthavnsafkørslen:D :D
bozzen Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Undskyld, men det var lidt usmagelig humor.
koustrup Besvaret October 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 23, 2007 Også min tanke. Btw. Så køre de "normalt" igen
Guest Supermule Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Udover moderatorer, så har vi også smagsdommere herinde????? Én ting er sikkert og det er at vi alle skal dø....Nogle før, andre senere. Men dø.....Det skal vi alle. Rig som fattig, moderator som menigt medlem....:D Så lad være med at tage så tungt på døden.... Det er jo trods alt ikke dig som er død....vel???? Hvorfor skal de efterladte sørge???? Der er jo intet der kan bringe vedkommende tilbage igen???? Og med de skatter og afgifter vi betaler i det her liv, så er der vel heller ingen der ønsker at komme tilbage..... Op med humøret! Den eneste jeg kan føle medlidenhed med er lokoføreren....Ikke sjovt at se en person fylde hele forruden eller hvor han nu har ramt på toget..... Men sådan er der jo så meget.....Livet går videre i Andeby og i morgen har i glemt det alligevel.....Der er det vigtigere med gratis billetter, brok over forsinkelser osv..... ;)
koustrup Besvaret October 23, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret October 23, 2007 *en masse knald* Men sådan er der jo så meget.....Livet går videre i Andeby og i morgen har i glemt det alligevel.....Der er det vigtigere med gratis billetter, brok over forsinkelser osv..... ;) Supermule, engang i mellem kan jeg sku ikke lade vær med at smile MED dig ;-)
Toft Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 To muligheder: 1) Det var en pendler der væltede ned på skinnerne, da hun faldt i søvn af at vente på Øresundstoget....zzzz 2) Det var en pendler der simpelthen bare fik nok af Øresundstoget.... ....RIP
MC Manden Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 2) Det var en pendler der simpelthen bare fik nok af Øresundstoget.... ....RIP Nope, jeg er stadig i live.... Jeg undre mig over alle dem der siger: "det er bare så svinsk at begå selvmord på den måde, stakkels logofører".... Helt ærligt, tror I ikke vedkomne er liiiiidt ligeglad med logoføreren ? Hvad med dem der hænger sig/skyder sig/gasser .... (tilføj selv flere)... hvor fedt er det mon for deres pårørende at finde dem ? Nå fuck det... Kun amatørere begår selvmord... Andre kæmper hele livet
spinner Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Jeg undre mig over alle dem der siger: "det er bare så svinsk at begå selvmord på den måde' date=' stakkels logofører".... Helt ærligt, tror I ikke vedkomne er liiiiidt ligeglad med logoføreren ?[/quote'] Så fordi vedkommende er foresager det, er ligeglad, kan man ikke have medfølelse for dem det går ud over? Forstår ikke sammenhængen Sikkert heller ikke særlig spændende, men igen; hvad er sammenhængen? ...And AA is for quitters :)
MC Manden Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Så fordi vedkommende er foresager det, er ligeglad, kan man ikke have medfølelse for dem det går ud over? Forstår ikke sammenhængen Sikkert heller ikke særlig spændende, men igen; hvad er sammenhængen? Ja, sammenhængen er; at det ikke er særlig sjovt for nogle af dem. Om det er pårørende eller en logofører der "finder" dem, det er vel ligegyldigt ? Og, jeg tror sgu folk med selvmordstanker er rimelig ligeglad og nok har noget andet at tænke på...
spinner Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Ja' date=' sammenhængen er; at det ikke er særlig sjovt for nogle af dem. Om det er pårørende eller en logofører der "finder" dem, det er vel ligegyldigt ?[/quote'] Nu var det ikke den sammenhæng jeg snakkede om, men den mellem om selvmorderen var ligeglad, og om man forstår dem der siger de syntes det er synd for logoføreren, som var det oprindelige udsagn... Selvfølgelig er det ikke sjovt for nogen af dem.
Mulde Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Man kan jo også sige, at pårørende, eller hvem der ellers måtte finde selvmordere, "bare" finder dem - lokoføreren slå jo faktisk vedkommende ihjel - ikke fordi han ville givetvis men fordi han førte toget. Jeg vil da håbe, at de færreste bare synes, at det er "another day at the office"....
splint Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Hvormeget sprinklervæske mon der går for at fjerne en selvmorder fra forruden på et tog. PS! Sort humor, men jeg har ikke medlidenhed med selvmordere, derimod dem der skal rydde op efter dem.
Madsen Besvaret October 23, 2007 Rapporter Besvaret October 23, 2007 Lige en lille update fra pendler-livet, - togene kører igen, det gjorde de allerede da jeg var med 8.22 :th2: Derimod fik jeg et ufrivilligt ophold i lufthavnen i dag, da metroen ikke kører fra lufthavnen... Det vidste DSB godt, men Metrofolkene var ved at være noget trætte af at ringe til dem, og bede dem give beskeden videre i togene... Så lad endelig være med at hoppe af i lufthavnen i den tro at metroen kører!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu