Miriam Besvaret December 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2007 Selv tak til alle ! Og sikke mange billeder der var af Suzanne med baby på armen, ser godt ud va Brian
Gio Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Og sikke mange billeder der var af Suzanne med baby på armen' date=' ser godt ud va Brian [/quote']*hæhæ*...sjovt nok en detalje jeg også lagde mærke til. Suz har julelys i øjnene, og Brians finger stritter gevaldigt ;)
Zidane Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Lidt billeder fra arrangementet Meget flotte billeder :th2: Må man ikke få at vide hvem er hvem? Ikke navne, bare nick-names... Pics nr.1 og 2 BS og konen? :) Pic nr. 3 Miss C.? jo!? :) Pic nr.4? Pics 6 og 8? Flot, flot :th2:
BS Besvaret December 6, 2007 Rapporter Besvaret December 6, 2007 Selv tak til alle ! Og sikke mange billeder der var af Suzanne med baby på armen, ser godt ud va Brian *hæhæ*...sjovt nok en detalje jeg også lagde mærke til. Suz har julelys i øjnene' date=' og Brians finger stritter gevaldigt ;)[/quote'] I er nok de sjoveste mennesker jeg kender!
Miriam Besvaret December 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2007 I er nok de sjoveste mennesker jeg kender! Så er det da heldigt at du kender os ik :D
MissCath Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 I er nok de sjoveste mennesker jeg kender! Jeg kan godt huske den snak, vi havde... Brian, du må sq til at tage dig lidt sammen på den ene eller anden måde!!
kjhg Besvaret December 7, 2007 Rapporter Besvaret December 7, 2007 Miriam og Michael:tak for et hyggeligt arrangement - som I kan se, synes jeg ikke lige,I havde disket op med nok af de lækre ting, så jeg måttet lige en tur i køleskabet..... :o (tusind tak Gio )
Gio Besvaret December 8, 2007 Rapporter Besvaret December 8, 2007 som I kan se' date=' synes jeg ikke lige,I havde disket op med nok af de lækre ting, så jeg måttet lige en tur i køleskabet..... :o (tusind tak Gio )[/quote']Ja...man skal sgu´ være hurtig for at få de gode billeder :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu