Guest Supermule Skrevet October 24, 2007 Rapporter Skrevet October 24, 2007 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10798 Der står at Credde startede emnet, men Mulde har det første indlæg..... Hvordan hænger det sammen?????
Juff Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Synes også der var probs med indlæggende igår Rækkefølge og tid hænger til tider ikke sammen
Lynge Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Jeg havde også en før i præcis den tråd Brian refere til, på forsiden stod der sidste besked fra mig(Lynge), men inde i tråden var den af dig Juff, wird. Min besked viste den simpelthen ikke, censur måske;) Synes også der var probs med indlæggende igår Rækkefølge og tid hænger til tider ikke sammen
Juff Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Jeg synes ikke at vi skal finde os i det
Mulde Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Jeg så godt, at mit indlæg var rykket op på førstpladsen, men det var altså ikke med vilje... :(
Guest Supermule Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Hvis databasen bliver flyttet eller erstattet og klokken ændrer sig...Så er det vel tidsstemplet der angiver rækkefølgen..... Hmmmmm.....Jeg så godt' date=' at mit indlæg var rykket op på førstpladsen, men det var altså ikke med vilje... :([/quote']
Gio Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=10798 Der står at Credde startede emnet' date= men Mulde har det første indlæg.....Hvordan hænger det sammen?????Enten har Sewage haft problemer med databasen, eller også har Steen rodet med sagerne. Det er ikke noget der er sket med vores gode vilje.
Johan Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Enten har Sewage haft problemer med databasen' date=' eller også har Steen rodet med sagerne. Det er ikke noget der er sket med vores gode vilje.[/quote'] Jo det er, du driller bare..........
Juff Besvaret October 24, 2007 Rapporter Besvaret October 24, 2007 Se nu står Nils som sidste meddeler kl 14:14.. Men det er supermule 14:37, og jeg har været der 14:26...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu