Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvis du/I overvejer at købe ny seng hos SOVA (ved Bauhaus i Malmö), så sig lige til, for så er der 500 kr rabat at hente på en ny seng, hvis jeg lige får en pm inden I kontakter en sælger i butikken :) Nåhja, og selv får vi også en check på 500 kr af SOVA for at have skaffet dem en ny kunde, så det er en win-win situation :th2: www.sova.se

Guest Supermule
Besvaret

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha...... Hvad skal i bruge så mange senge til???? Er i meget trætte????? :lol:

Besvaret
Hvis du/I overvejer at købe ny seng hos SOVA (ved Bauhaus i Malmö), så sig lige til, for så er der 500 kr rabat at hente på en ny seng, hvis jeg lige får en pm inden I kontakter en sælger i butikken :) Nåhja, og selv får vi også en check på 500 kr af SOVA for at have skaffet dem en ny kunde, så det er en win-win situation :th2: www.sova.se
Ov ja, god idé. Vi har også købt nye senge der. Så hvis flere er interesseret så har vi også en win-win kupon :th2: Toft: Hvilke valgte I? Vi købte Jensen.
Besvaret
Hvad skal i bruge så mange senge til???? Er i meget trætte????? :lol:
Vi skal jo ikke bruge flere senge -det er derfor vi håber andre skal:th2: Og kan kun sige at der er f#nme god service i den butik! og fantastiske senge:)
Besvaret

Se Her Før Sengekøb! Jeg Bestyrer Sengebutik i Dk, Så alle priser som Sova har på Carpe Diem, Tempur kan vi sagtens matche og gøre bedre. Vi levere og sætter sengen op uden beregning....også i Malmö med Omegn. Sova er ikke specielt billige, men de er flinke og rare. Tjek. www.den7himmel.dk

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...