Guest Supermule Skrevet October 27, 2007 Rapporter Skrevet October 27, 2007 Min far har købt en N95 hos Telia, men de vil ikke låse den op før om 6 mdr.... Han skal kun bruge abb og har foræret mig tlf.....:) Men den kan ikke køre med 3's SIMkort. Så hvem kender en der evt kunne unlock'e den eller lægge 3's software på den????
jacob.hansen Besvaret October 27, 2007 Rapporter Besvaret October 27, 2007 Ham her kan sikkert hjælpe dig: http://gulasidorna.eniro.se/query?what=ip&advert_code=65536364&nimbus_id=491788&referring_what=cs&search_word=mobil%20telefon&district_codes=27
Guest Supermule Besvaret October 27, 2007 Rapporter Besvaret October 27, 2007 Er det en du kan anbefale???? For det er en dansk tlf.....
Peteomagic Besvaret October 27, 2007 Rapporter Besvaret October 27, 2007 Min far har købt en N95 hos Telia, men de vil ikke låse den op før om 6 mdr.... Han skal kun bruge abb og har foræret mig tlf.....:) Men den kan ikke køre med 3's SIMkort. Så hvem kender en der evt kunne unlock'e den eller lægge 3's software på den???? Hvis du har 3 abbonement, så kan du få gratis 3 software i 3 butikken inde på strøget i kbh, har selv gjort det med min N73. Så er spørgsmålet om de ikke også kan låse den op ???
Guest Supermule Besvaret October 27, 2007 Rapporter Besvaret October 27, 2007 Prøver jeg lige...:) Hvis du har 3 abbonement' date=' så kan du få gratis 3 software i 3 butikken inde på strøget i kbh, har selv gjort det med min N73. Så er spørgsmålet om de ikke også kan låse den op ???[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu