Rosa Skrevet October 29, 2007 Rapporter Skrevet October 29, 2007 Hej Er der nogen der kan hjælpe. Hvad er den billigste (eller bare en løsning) til hvordan jeg kan få dansk TV3, TVDanmark, kanal 5(dansk kanal)? Er det overhovedet muligt? Jeg saaaavner de gode gamle Robinson-programmer og dokumentarer på kanal 5:scared: God dag!:)
lovebuine Besvaret October 29, 2007 Rapporter Besvaret October 29, 2007 Hej Er der nogen der kan hjælpe. Hvad er den billigste (eller bare en løsning) til hvordan jeg kan få dansk TV3, TVDanmark, kanal 5(dansk kanal)? Er det overhovedet muligt? Jeg saaaavner de gode gamle Robinson-programmer og dokumentarer på kanal 5:scared: God dag!:) er kun viasat der har tv3, har jeg herhjemme. jeg giver 199,- pr md, men har set det til 159,- md nu mener jeg. jeg har abonn hos mine forældre i dk, har selv sat det op herover.
rasmusrene Besvaret November 15, 2007 Rapporter Besvaret November 15, 2007 Hej Er der nogen der kan hjælpe. Hvad er den billigste (eller bare en løsning) til hvordan jeg kan få dansk TV3, TVDanmark, kanal 5(dansk kanal)? Er det overhovedet muligt? Jeg saaaavner de gode gamle Robinson-programmer og dokumentarer på kanal 5:scared: God dag!:) Hej du ved ikke med tv3 men kanal 5 kan du se mange af programmerne på www.nutv.dk.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu