splint Skrevet October 30, 2007 Rapporter Skrevet October 30, 2007 Har modtaget en meddelelse om at der er kommet en pakke til mig. Det er jo fint nok, men de fjolser kunne da sgu have skrevet en adresse hvorved pakken kan afhentes. Den eneste info jeg har fået er at pakken er på postcenter i Fosie. Nu er det ikke til at finde via nettet, så jeg håber på at der er nogle herinde der kan svare mig, hvor ligger det åndsvage postkontor i Fosie, er der nogen der har adressen. På forhånd tak.
Guest Supermule Besvaret October 30, 2007 Rapporter Besvaret October 30, 2007 Kør en Track & Trace på pakke nummeret....Så skulle du gerne få et posthus... www.posten.se
Maria Besvaret October 30, 2007 Rapporter Besvaret October 30, 2007 Har modtaget en meddelelse om at der er kommet en pakke til mig. Det er jo fint nok, men de fjolser kunne da sgu have skrevet en adresse hvorved pakken kan afhentes. Den eneste info jeg har fået er at pakken er på postcenter i Fosie. Nu er det ikke til at finde via nettet, så jeg håber på at der er nogle herinde der kan svare mig, hvor ligger det åndsvage postkontor i Fosie, er der nogen der har adressen. På forhånd tak. Det er Agnesfridsvägen 125. Nede bag Jægersro. Der er åbent man-fre 7-19
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu