Guest Supermule Skrevet November 6, 2007 Rapporter Skrevet November 6, 2007 Når du lukker en annonce, så figurerer den i oversigten over annoncer, men du kan ikke se den???? Er det mig der misser noget???
Admin Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Når du lukker en annonce, så figurerer den i oversigten over annoncer, men du kan ikke se den???? Er det mig der misser noget??? Jeg synes ikke jeg kan finde nogle lukkede annoncer. Lige nu kan jeg se 2 annoncer og de er da vist åbne ?
Guest Supermule Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Under IT..... Der har Gio en lukket annonce..... Jeg synes ikke jeg kan finde nogle lukkede annoncer. Lige nu kan jeg se 2 annoncer og de er da vist åbne ?
Admin Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Her kan du se det..... Nå ja, men det er vel ok ? Jeg synes det er værre med det der sindsyge antal.
Guest Supermule Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Når man så klikker på fora.....
Guest Supermule Besvaret November 6, 2007 Rapporter Besvaret November 6, 2007 Ja det er rigtigt....Men det betyder jo ikke så meget for de enkelte der prøver at sælge noget ingen kan se.....:D Nå ja' date=' men det er vel ok ? Jeg synes det er værre med det der sindsyge antal.[/quote']
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu