Mortimer Skrevet November 11, 2007 Rapporter Skrevet November 11, 2007 Da jeg har skiftet dæmpere, fjedre, krængningsstabilisatorer og lidt andet godt er det vist på tide med en sporing. Er der nogle der har fundet en her i øresundsregionen som ved hvad de laver? Går efter lidt negative camber grader og lidt toe-in, så skal helst være en der kender lidt til at spore biler udenfor det "normale" På forhånd tak Martin (bilen er en impreza gt fra 2000) hvis det har noget at sige :)
RAG Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Min valg er Ringtjänst lige overfor Burlöv center. Der er iøvrigt en Pågatåg station 100 meter derfra. Kompetente mennesker, og prisen var for mit vekommende 1.250 SEK. Visse biler, f.eks visse Porsche modeller må ikke løftes før hjulindstilling udføres, og det har de fuldstændig styr på (og udstyr til at undgå).
michael og carina Besvaret November 12, 2007 Rapporter Besvaret November 12, 2007 Kan kun støtte RAG der, fik sat 4 nye dæk på og sporing derover til 2500 kr og den var færdig 1 time efter jeg kom med den. Plus det ligger der hvor jeg bor
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu