Guest Supermule Besvaret November 15, 2007 Rapporter Besvaret November 15, 2007 Af samme grund har jeg købt verdens bedste Starlet til 5000sek..... Det er den jeg trækker de fleste km i og derved er der absolut ingen afskrivning på pendlerbilen. Den har ikke kostet 1 kr i rep siden jeg købte den i sommers....Og den er gået igennem besiktning uden anmærkninger, pånær et positionslys..... Og den kører 17 km/l...................:D
Savio Besvaret November 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 15, 2007 Se nu snakker vi :D Det er jo noget i denne stil. Jeg regner ikke med at købe en Porsche(endnu). Jeg ser bilen som luksus, og det er sku en luksus at køre i bil til dagligt. Og det vil jeg gerne betale for. Selvfølgelig ikke 5000 kr ekstra månedligt :D Kan man få en BMW som kører langt på literen :D Af samme grund har jeg købt verdens bedste Starlet til 5000sek..... Det er den jeg trækker de fleste km i og derved er der absolut ingen afskrivning på pendlerbilen. Den har ikke kostet 1 kr i rep siden jeg købte den i sommers....Og den er gået igennem besiktning uden anmærkninger, pånær et positionslys..... Og den kører 17 km/l...................:D
Lynge Besvaret November 15, 2007 Rapporter Besvaret November 15, 2007 Det kan du sikkert godt, men ikke til 5000 SEK,som Brian har givet golfomobilen. Så der kommer til at skulle regne med noget afskrivning på en BMW. Se nu snakker vi :D Det er jo noget i denne stil. Jeg regner ikke med at købe en Porsche(endnu). Jeg ser bilen som luksus, og det er sku en luksus at køre i bil til dagligt. Og det vil jeg gerne betale for. Selvfølgelig ikke 5000 kr ekstra månedligt :D Kan man få en BMW som kører langt på literen :D
Savio Besvaret November 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret November 15, 2007 Hvis jeg køber en bil til lige under 100.000 regner jeg ikke med at få meget for den igen. og det er jeg fuldt afklaret med. Så det burde være helt okay. Gruer bare for vinterkørsel
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu