Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hvad er det egentlig de holder på med ? Er det i alle komuner? Jeg synes hushållet over tid skal sortere mere og mere, den seneste nye mode er de hersens bio-poser jeg nu har fået leveret, heri skal jeg dumpe min kartoffel/appelsin-skræl mm. Forstå mig ret, men ret mig gerne hvis jeg virker helt hjælpeløs. Jeg støtter/praktiserer naturligvis alle de små ting vi hver især kan gøre, for et bedre miljø, men igennem de seneste år det blevet mere og mere vi skal sortere og priserne er da ikke gået ned, det virker mere som at man 'ordner' organisationens arbejde og at undskyldningen er miljøet? giver det nogen effekt ? Er der en venlig sjæl som kan oplyse mig lidt mere om fornuften i det her hysteri. Jeg prøver så inderligt at forstå dette. Kom gerne med rellevante tal&fakta. P.S Det er jo ikke et problem at sortere lidt bananskræl, men hvad bliver det næste ? 2 forskellige toiletter med seperat afløb eller kommer der en dag hvor vi selv aflevere skraldespanden til verket ? Hvor mange sorteringsfack er i oppe på ? her har vi 10 - og med tiden er de sgu kommet snigende en ad gangen...tror jeg. Det eneste jeg kunne se en ide i var da de fjernede haveaffaldsfacket, det sortere jeg jo alligevel på tippen.

Besvaret

Vi havde det samme problem med Renhållarne i Hässleholm, da vi havde sommerhus på de kanter - fuldstændig vanvittigt og komplet uforståligt. Hvis man puttede noget forkert i en beholder blev den ikke tømt - det endte med at vi tog skraldet med i bilen i en stor pose efter hver weekend til andre steder hvor man ikke havde de der julelege. :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...