dkrath Besvaret February 4, 2008 Rapporter Besvaret February 4, 2008 Nu er det heller ikke rigtig prisen (Så havde jeg nok ikke kørt i en Kleemann ombygget C-Klasse ;) )Det er også mere et princip end fornuft' date=' igen du køber den "bedste" benzin de har, så skal du dele pumpe 95? .... nej... jeg savner Tyske benzin stationer, Oktan 100 benzin, service og rene toiletter ;)[/quote'] Helt enig!.. Og fed bil du triller rundt i :th2:
dannemare Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Men det er jo en smagssag hvad man vil fylde på sin bil' date=' og hvilken bil man i øvrigt kører. Btw, V-Power i Sverige er 99 oktan, i Danmark er det 97 oktan.[/quote'] Dette må have ændret sig siden (nu er tråden her jo heller ikke helt ung længere :)), for jeg tankede V-power i tirsdags på den Shell, der ligger tæt ved Sjællandsbroen, og jeg er næsten stensikker på, at der på standeren stod 99 oktan (nogen som kan be-/afkræfte?).
Rene Larsen Besvaret March 5, 2009 Rapporter Besvaret March 5, 2009 Det kan meget godt passe, selvom jeg ikke lige kender til forholdende på den nævnte station. Shell V-Power 99 oktan
Rikke Rost Besvaret March 6, 2009 Rapporter Besvaret March 6, 2009 De har udskiftet 97 med 99 på alle Shell stationer....
Basse Besvaret March 7, 2009 Rapporter Besvaret March 7, 2009 Der er vel de samme additiver i f.eks OK Q8s oktan 98 - det man ikke får er 1 oktan, og det kan næppe mærkes i vores helt almindelige gadebiler med fabriksmonteret turbo :-) Og så er det billigere :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu